Gå til innhold

bmw miljø i oppland


Mboy
 Share

Anbefalte innlegg

hei. Har lenge tenk på dette, og tenkte jeg skulle slenge ut en ide nå.

Virker som det er jævlig lite miljø for bmw i oppland. De fleste har golf, eller anna dritt.

Så synes vi som har bmw kunne danne en klubb, ha noen treff, og ha råne følge sånn som de med vag har.

Er dette en dum ide eller kunne det vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nylig en diskusjon om dette på BMWCCN forumet, og jeg og Bjørn kommer nok muligens til og hoste en liten vårmønstring. Det blir muligens helga før Frognerseteren, men er litt usikker enda (altså 15. april)..

Bare så dere vet det.. Dere kan lese resten av diskusjonen her; http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=355426

Det kommer nok til å bli satt mer fokus på å få med generelt bmw interesserte folk i stedet for bare klubb folk på kommende lokal treff. Kommer til å dra en del fler folk vil jeg tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare på Hadeland at 9/10 ungdommer kjører Golf;)

Men ellers så er det nok ganske mye bmw'er på veiene i Oppland. F.eks her i den lille kommunen jeg bor i så er det ganske mange bmw'er i forhold til antall ungdommer.

Men saken er vel at de fleste ikke ser "meningen" med å engasjere seg i bmw-klubber og treff. Noe jeg til dels er enig i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo BMWCCN Hed/opp da..

Ellers har Nino og jeg snakket om en bittelite Bimmers-lokallag.

Bimmers lokallag er jo en bra ide. På lena har de jo lena vag klubb, egen hjemmeside og greier:P Hadde jo vært morro viss noen gjorde det samme med bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som mAZE sier. så har vi prata på detta. og jeg virkelig brenner for detta må jeg innrømme.

hva jeg og mAZE har prata på er å rett og slett bare møtes en fast dag eller to i mnd. bare for å møtes. ta en kebab, grille mat, skru bil, pusse/vaske bil eller bare "henge" rundt.

Så kan man jo etterhvert se hva det er interesse for og gjøre mer ut av det om det blir aktuellt.

Men, det viktigste er at man får kontakt med hverandre. Ikke slik at man føler man MÅ på død og live møte opp. men at man har lyst. og syns det er en ting man har lyst til å gjøre jevnlig. Bare møte andre med samme interesser.. ->bmw<-

høres jo ut som en kontaktannonse detta. hoho..

hilsen gutt 57år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forumet på BMWCCN sine sider gidder jeg ikke bruke. Så du får legge ut info her etterhvert mr.Lien...

Enig... stiller viss det ikke er i regi av BMWCCN... den gjengen der greier jeg meg utnom.. :lol:

må bare få sagt meg enig i detta jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forumet på BMWCCN sine sider gidder jeg ikke bruke. Så du får legge ut info her etterhvert mr.Lien...

Enig... stiller viss det ikke er i regi av BMWCCN... den gjengen der greier jeg meg utnom.. :lol:

Det er en del sære sjeler i BMWCCN, men jeg skjønner ikke denne uttalsen egentlig.. Hva legger du i det? Jeg syntes det er ålreit på disse treffene jeg, og jeg er bare 20 år så jeg ligger jo i bunnsjiktet av aldersgruppen der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtes enten annen hver Onsdag eller fredag, som Nino sier er noe vi har hatt blitt i tankene. Synes dette kunne vært artig å fått til. Spørsmålet er jo enkelt og greit, når begynner vi med det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...