Gå til innhold

VS : '88 325i M-tech 2


TCCW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er alltid noen som syntes prisforlangende er for høyt. La de heller kjøpe ihjellrusta biler som ikke har blitt behandlet på langt nær så bra som denne har blitt.

Så kan de se hva prisen blir etter en total rennovering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er alltid noen som syntes prisforlangende er for høyt. La de heller kjøpe ihjellrusta biler som ikke har blitt behandlet på langt nær så bra som denne har blitt.

Så kan de se hva prisen blir etter en total rennovering :)

poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den prisen er jo ikke langt unna en m3 i samma karroseri jo!!

Langt unna et M3 karosserier i samme teknisk stand, og med samme promillen rust i karosseriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøpt denne e30'n en million ganger før en oppbrukt m3. Men så er kjøpesum mellom meg og kjøper, så dere som er bekymra for lommeboka for patrick b, så slapp av, han har nok kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøpt denne e30'n en million ganger før en oppbrukt m3. Men så er kjøpesum mellom meg og kjøper, så dere som er bekymra for lommeboka for patrick b, så slapp av, han har nok kontroll.

Stemmer det, bedrevitere kan jo mene hva de vil, men har aldri sett en mere strøken E30. Denne bør sees! Man får det man betaler for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En orginal Mtech2 E30 i god stand er jo ikke mye mindre sjeldent en en E30 M3. Skal lete lenge etter å finne en M3 til under 160-170k som er i perfekt stand og.

Husk at denne bilen taper seg heller ikke i verdi så lenge den blir holdt strøken, vil heller stige med åra vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper ikke du gav 120+ for den?

hvorfor i alle dager håper DU att han ikke gjorde det foresten??

Håper DU har en veldig god forklaring på det.

ja, jeg hadde heller brukt 50,000 på en mindre strøken, shina den opp, og brukt resten på damer og vin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper ikke du gav 120+ for den?

hvorfor i alle dager håper DU att han ikke gjorde det foresten??

Håper DU har en veldig god forklaring på det.

ja, jeg hadde heller brukt 50,000 på en mindre strøken, shina den opp, og brukt resten på damer og vin

tror du hadde brukt fort 70k på og shina bilen til og bli så bra som denne... denne har det meste en ekte e30 elsker vil ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

patrick B, nå er det bare å hive på Rieger GTS styling og rullemale det

Ja, regner med du har en wanderbaum i vinduet på bilen din?

Jeg stenger tråden siden bilen er solgt, og det ser ut som det kun er skittkasting på gang.. R Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...