Gå til innhold

kjørecomputeren maser....


efjeldse
 Share

Anbefalte innlegg

skrev noe om dette i en tråd for noen uker siden, men finner den ikke i farten..

Var ute å kjørte idag, og etter ca 30-45 minutter med motor igang, begynte kjørecomputeren å varsle om noe.. "ding, ding, ding, ding".. varierte hvor lenge den holdt på, og hvor lange pauser den tok.

Var borti dette før en gang, da var temperaturen rundt 3 grader, så jeg tenkte at det var derfor, men idag var det 8 grader.

Ingen melding kom opp i kjørecomputeren heller.

Noen som vet hva dette er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dørsensor som sier at en dør er åpen?

Den sier aldri fra om døra ellers... står heller ingeting i displayet som sagt.

Du har ikke trykket på "Limit" knappen ? :P

Nei, computeren er "avslått", altså ingen ting er stilt inn, og ingen ting står i displayet.. kun GONG GONG GONG GONG GONG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at den starter etter ca 45 minutter kjøring....

Jeg stoppa idag når den begynte, fylte på litt kjøleveske siden det var litt lite, og håpa det skulle funke.... men neida, etter ca 45 nye minutter starta det igjen.

Da stoppa jeg bilen i et par minutter, og kjørte igjen..Da kjørte jeg ikke over 45 min, så da gikk det fint.....

Noen som har en anelse? skjønner ikke helt dette jeg.

Nei, fortsatt ikke stilt inn noen limit elns (skal det ikke lyse rødt på knappen hvis jeg gjør det da?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har innstilt et anntall km på compuiteren og at den melder om ankomst? Bare en tanke, husker ikke helt hvordan det der fungerte. Eller kanskje noe med nedtellingsuret? Tror det er det også på den komputeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...