Gå til innhold

Vurderer ny bil! E34 540.


 Share

Anbefalte innlegg

Hvis bilen ser bra ut vil jeg tro prisen er overkommelig. Ser ut som en helt nydelig bil. Riktig farge både ut-og innvendig.

Elsker rett og slett den røde bmw fargen der. ;) Heller ingenting å si på interiøret. Ser ryddig og bra behandlet ut. Har heller ingenting å si på stolene i e34, enormt gode med mindre de er utsittet, da kan lange turer bli kinkig på ryggen. Eneste jeg stusset på var om det var manuelle seter? Vil ha e34 540 selv, men det blir ikke før om noen år ;)

Vil si løp og kjøp :D

edit: hvis du velger bilen, behold de orasje blinkerene. Røde biler kler disse bedre enn hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Banner sikkert i kirka nå, men synes nesten de gule blinklysene passer godt til denne fargen her jeg.. :oops:

helt enig. ser tamt ut med hvite blinkere på denne fargen. synes det ser døvt ut på svart også forøvrig..

fet bil,hadde jeg ikke hatt behov for stv så var det løp å kjøp for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker både farge og interiør jeg også! Ser ut som det er manuelle seter ja..

M6 Bjørn Skrevet: Ons Mar 07, 2007 23:15 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Har du sjekket forsikringen?Koster nok litt det vil jeg tro...

Hehe.. Sier han med M3 GT.. Hehe..

Men ikke så ille med forsikring nei. Havner omtrent på det jeg har på den bilen jeg har nå. Også er jeg 30 år med 40% bonus da.

Dama var ikke helt fornøyd med det nye bilvalget mitt.. Lurer på hvorfor i svarte jeg skal bytte ut e46 med den firkanta kassa der.. hehe.. damer.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M6 Bjørn Skrevet: Ons Mar 07, 2007 23:15 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Har du sjekket forsikringen?Koster nok litt det vil jeg tro...

Hehe.. Sier han med M3 GT.. Hehe..

Men ikke så ille med forsikring nei. Havner omtrent på det jeg har på den bilen jeg har nå. Også er jeg 30 år med 40% bonus da.

Dama var ikke helt fornøyd med det nye bilvalget mitt.. Lurer på hvorfor i svarte jeg skal bytte ut e46 med den firkanta kassa der.. hehe.. damer.. :shock:

GT`n er ikke så dyr egentlig(ca 8000 i året)

Legger jeg inn 540 så blir den ett par lapper mer med de samme betingelsene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Overrasket over at GT'en ikke var så dyr. Trodde den var en bil som forsikringsselskapene mener er en såkalt risikobil. Er ihvertfall en helt nydelig bil du har Bjørn! =P~ Den prisen du nevner for 540 stemmer bra med det jeg har regnet ut også. Det må man tåle! hehe.. :D Vært morsomt om det ordnet seg med ny bil ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne oppdatert dere folkens, men selgeren ringer meg ikke tilbake. Ringte i går kl. 11 og da skulle han sjekke bildene og diverse om bilen min og ringe meg tilbake om en halvtime. Hørte ingenting.. Ringte de i dag tidlig kl. 0900 for å høre om han hadde ett tilbud til meg. Skulle ringe meg opp igjen om 10 minutter, men enda ikke hørt noe. Prøvde å ringe for 15 minutter siden, men ikke noe svar. Redd for at dette går i dass ja.. Vært fornøyd med ja eller nei svar angående innbytte av bilen jeg! Oppdateringer kommer hvis det skjer noe.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke lukurativt nok for selgeren å ta inn en bil som er en del dyrere.Viss det er den bilen du har i profilen din vel og merke?

Prøv heller og selg din egen bil først,det tror jeg du tjener mest på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også er saken her Bjørn. Det er den bilen som er i profilen ja. Meningen var og selge bilen først ja, men så dukket denne opp da! :(

Skal legge ut bilen igjen neste uke. Bilen har vært på BMW siden forrige mandag. Skifter 2 dører, bakluke og panser på rustgaranti og medfølgende lakkering. EU godkjennes neste uke også ut på Finn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa! Er ute etter E39 540 med grønne skilt eller e34 540 eller e34 M5. Får få igjen bilen min først og EU godkjenne den og selge den så får vi se hva som er på markedet. Er jo ganske sjeldne biler alle 3 så viktig å prøve å slå til når man finner ett bra eksemplar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Har sett den. Litt i overkant av det jeg hadde tenkt å bruke på bil nå men fin er den! Hartge: http://www.tinde.no/au/car.tas?Ref=1400438

Synes da denne er minst like fin jeg da!:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9290818&sid=2azxTSjFf760503&pos=1&tot=6

Den bilen som tråden handler om er solgt nå ihvertfall. Derfor han ikke gadd å ringe meg opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...