Gå til innhold

Vurderer ny bil! E34 540.


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen ser pen ut ja. Fin farge også. Skinninteriør er selvsagt pent, men jeg liker interiøret i denne jeg! Vet ikke hvorfor.. Ett bud på 100' er det jeg hadde tenkt å legge inn. 18" Alpina på denne så hadde jeg hatt en nydelig bil! :D Eneste minuset er at det er 80 mil å kjøre dit for å se på den.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen befinner seg i en av nabokommunene hvor der jeg kommer fra.Har sett den noen ganger tross sin alder ser den velholdt og pen ut.(iallefall sist jeg så den).

Reiser du nordover for å se på bilen kan jeg opplyse at de milene du må kjøre tilbake er ganske underholdende :wink:

Er du seriøst inntr i bilen har jeg bekjente i Sandnessjøen som sikkert kan ta en titt på bilen for deg.

Selv skal jeg kanskje en tur nordover neste helg kan eventuelt se/prøvekjøre bilen for deg.

(Send pm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar fra selgeren. Bilen har en skjønnhetsfeil i lakk på en hjulbue, sentrallåssenderen (den som sitter på nøkkelen) fungerer ikke, antispinnlyset lyser hele tiden (ikke fått svar om antispinn fungerer), 2 utslitte sommerdekk og oppskrapete sommerfelger. Ellers så er det ikke noe rust som han vet om, automatkassa virker ok. Jeg har gitt han ett bud på 100 000 kr så får vi se. Synes ikke den er verdt noe mer. Synspunkter og eventuelt noen som vet hva de feilene kommer av og om det eventuelt er svindyrt å reparere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe mer enn 100syns ikke jeg heller den er verdt..

En 540ia uten skinn og klima vet jeg ikke helt om jeg ville ha vurdert..koster litt å kjøpe brukt interiør, samtidig så er jo faktisk dashbordet også grått..da må du nesten ha grått skinn også visst det skal passe.

Nye felger, evt senk, og interiør blir fort 20-30lapper..

Og i tillegg dette med antispinn, sannsynligvis bare en sensor men kan aldri vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sikkert ikke jeg helt normal, men jeg liker interiøret jeg. Synes det grå i kontrast med fargen på bilen er ganske stilig, så det blir uansett beholdt. Litt usikker på den antispinn greia. Hvis antispinn fungerer så er det sikkert en bagatell, men hvis ikke så kan det fort koste litt. Nye felger hadde jeg uansett kjøpt. Men jeg holder stand på 100' kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som selgeren er villig til å gå ned mer enn til 115'. Han er til sjøs så jeg lar budet mitt stå til han er hjemme igjen. Uansett ikke aktuelt å kjøpe denne bilen før det antispinn problemet er løst. Han mener antispinn er konstant utkoblet, men skal sjekke dette når han får fast land under beina igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer vel å leve uten klimaanlegg.. Men er ihvertfall ikke aktuelt å gå inn i noe nærmere forhandlinger før antispinn funksjonen er i orden. Det kan være en bagatell, men også en dyr utbedring som du nevner. Jeg har det ikke så veldig travelt med å skaffe meg bil, så vi får se hva vi får til.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...