Gå til innhold

Skal kjøpe e46!


Bollemus
 Share

Anbefalte innlegg

Tja...uvanlig, men ikke dum farge, den kan vel ha litt med at den har stått lenge til salgs å gjøre. Det er jo en pekepinn på at den kanskje ikke er lett å kvitte seg med igjen når den dagen kommer.

E46 har jo vært hardt ute med rust de fleste steder, sjekk bilen grundig! (dører, bakluke, panser osv)

Eneste bakdelen er den pinnen som stikker opp der steptronicspaken skulle vært, men sånn er det jo noen som liker også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rust er vel ikke akkurat no stort problem, har hatt 2 E46'er og ikke hatt noe rust problem på dem.

E46 er fin den. Men alt avhenger jo av tidligere eier/e og vedlikehold.

men slik er det jo på alle merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....rust er vel ikke akkurat no stort problem...

Hva?! Neida :) Mulig rustproblemet har blitt noe overeksponert, det er sikkert 50 rustfrie biler for hver med, men det er ingen hemmelighet at BMW utvidet rustgarantien og har gjort svært mye på goodwill grunnet problemer med nettopp rust på E46, samme gjelder for E39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste bakdelen er den pinnen som stikker opp der steptronicspaken skulle vært, men sånn er det jo noen som liker også :lol:

Dette er en bakdel. Hvis du mener ulempe så er da ikke manuell spake det vel? begynner dere å bli late?

:D

Nice... :) Det var mest for spøkens skyld, eller bensin på et og annet bål om du vil :D Sverger nå til automaten jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....rust er vel ikke akkurat no stort problem...

Hva?! Neida :) Mulig rustproblemet har blitt noe overeksponert, det er sikkert 50 rustfrie biler for hver med, men det er ingen hemmelighet at BMW utvidet rustgarantien og har gjort svært mye på goodwill grunnet problemer med nettopp rust på E46, samme gjelder for E39.

Bare husk på at rustgarantien er gått ut på denne bilene, den er 6 år på goodwill, dvs BMW hadde ingen rustgaranti utover den vanlige garantien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du burde lete etter en med både Xenon, skinn og org cd-spiller og helst også autoklima og evnt multiratt. Dette ville vært mine kriterier i søken etter en slik bil. Men noen ganger er det noe krav som må fires på det skjønner jeg, men gode biler er jo dette uansett. Men mer utstyr gjør den også mer lettsolgt om det betyr noe.

Og at rustproblemet har vært der er det ingen tvil om. Jeg tror tallene med rustangrepne biler er større enn det er biler som er blitt reparert. Tipper det er mange biler som rett og slett ikke er undersøkt godt nok. Det siste året har familien hatt 3 biler som har skiftet deler for tilsammen 150.000,- på garanti!! Gjaldt en E46 og to E39 bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...