Gå til innhold

Nye felger BBS CH 19", Prøvt på bil 11.03.07!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hå! Hva skal du her da rasaren?

Så utrolig irriterende at det ikke kunne vært sol og sommer akkurat nå! Har så lyst å sette de på :)

Skulle egentlig til en slektning. Men ble nok desverre lite av det. Men men, får satse på neste helg da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supre felger dette John H, gratulerer :P .

De var feite. Nå fikk jeg ikke lyst på slike selv til E39'en....

Skjønner at du får lyst på sånne felger til E39. En bekjent av meg hadde en sølvgrå E39 sedan med disse i 19" for noen år siden, rett og slett drit rått 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen, er sinnsykt fornøyd med de!

Prøvde ene felgen bak på bilen idag, skulle prøve framme også men så ble det så drittvær..

Har bare en ting å si, eg gleder meg til de skal på for alvor! :twisted: Det ble rått!

Tror muligens det skal gå bak også..fikk alle fingrene imelllom dekk og skjerm, og det gikk fint å ha det der da bror min presset ned og gynget alt han greide på bilen..men muligt at eg uansett valser innerkanten (falsen), den er faktisk stor!

Eg og en kompis begynte å lage en valse for en stund siden, delene er nesten klare så da er det jo fort gjort!

Legger ved noen dårlige bilder tatt med mobilen, glemte kameraet selvølgelig :wink: Skitten bil og greier...

DSC00271.jpg

DSC00273.jpg

DSC00272.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut :) skal til Bømlo til påsken og da skal jeg se etter bilen din :)

Det må du gjøre..kona skal til fjelles en gang i påsken, men satser på å legge om da viss været holder seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...