Gå til innhold

Spesiallakkert coupe med lekker styling 320 med vanos -94


Geir E.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes fronten ser riktig bra ut på bilen. Har hatt begge E36-M3ene. "Alle" med E36 skal jo ha M3-front. Fordømt kjedelige greier!

Det må være rom for helt andre modifikasjoner!

Grunnen til at jeg selger bilen er at jeg har planer om en mye mer ekstrem E36. Hele karosseriet skal bygges om og etter de planene jeg har vil en sedan være bedre for prosjektet. Bakdørene skal fjernes, sporvidde skal forandres, taket skal legges ned, panser og fremskjermer skal bygges helt om, dørene skal kappes ned ca.12cm og hekken skal bygges helt om. Er det noen som vet om en billig E36 er det bare å gi beskjed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbud på turbo-kit som jeg lurer på å montere! Er det noen som vet hvor mye power det blir i 2-litern?

hvilket turbokit er det?

jeg vet om en annen 95`320 som har

moussleman turbo som gir ca 205 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk inn en M3-3,2 til lakkering her en dag. Jeg anbefalte en effekt-lakk som jeg ikke hadde lakkert på større areal, men som jeg syntes så utrolig bra ut. Bilen ble lakkert i dag og jeg synes den ble utrolig rå!!

Jeg vurderer å lakkere 320en med samme effekt selv om jeg er i gang med lakkering i annen farge. Blir vel ferdig i løpet av helga med lakken om jeg klarer å bestemme meg for farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...