Gå til innhold

BMW Compact 1994 mod Nye Bilder 9.3.2008


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Jeg har skrevet lite her i det siste for det har skjedd. SINNSYKT lite... lakkerern har gått i dvale lr noe. men resultatet bær jammen være verd all ventingen. holder for tiden på og bestiller nye komplett m3 skivebremser bak siden disse er så og si umulig og oppdrive. venter fremdeles litt på motor og har fortiden begynbt og vurdere noen alternativer. har og tenkt litt på turbo men har liksom mest lyst på en rå sugemotor/eventuelt kompressor matet en. noen forslag til motorer som egner seg?? er liksom en m3 3,2 som leder i hodet mitt men de er ikke enkle og skaffe og er kostbar i innkjøp for og plukke de ned og skifte innmat og overhale de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel en på bmw ccn som hadde skiver og kalippere bak fra m3 til salgs.

3,2 er vel det som "passer" best til bilen, kanskje med kompressor. Skal bygge om min 320i coupe til 3,2l og lurer på å få en presse på den i tilegg. Tror det er en brukbar combo:9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

ahhh ja da har jeg maset litt på en bil som det ser ut til og gå veldig treigt med... det justerbare understellet er kommet i hus men bilen er ENDA ikke blitt lakkert. den er fult reparert og trenger kun grunning og lakk så det er nesten så jeg henter den og gjør det selv... men tiden går og jeg håper det går fremmover. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får vel oppdatere litt på dele fronten da siden de ikke er så mye annet som skjer for tiden. ;) men om det står stille er jeg utrolig flink til og handle deler... ;)

Motor planen min gikk til h så nå holder jeg på og forhandler litt på en ny motor til denne, bakstillingen er kommet i garasjen og skal bli demontert nå og sandblåsest og lakkert hvit .

Alt under bilen blir hvit og blått, greid og ha en nøytral farge så det ikke skiller seg for masse ut i forhold til orginale fargen..

Følgene deler ligger og venter på og få bli montert.

M-Coupe bakstilling

M-Coupe sperre diff

E36 M3 3.2 frembremser

Justerbart senkesett i høyde og stivhet foran og bak.

Deler som ikke er kommet enda er:

Justerbare stab stag.

Tårnstivere foran og bak

polyterian foringer rundt om på hele bilen.

Jeg gleder meg så masse til og få montere alle delene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer med dashbordet i denne bilen? tenker på rundt der du styrer varme osv! er det slikt på alle Compact modeller? for slikt er det ialelfall ikke på coupe og sedan!

bare spørr siden jeg lurte så fælt på om det var slik det er org!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...