Gå til innhold

BMW Compact 1994 mod Nye Bilder 9.3.2008


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Ja, noen updates a?? Skjer det lite?

På de siste bildene begynte jo bilen å bli nice. Flotte felger da. Hvor har du klart å fått så flotte felger? hehe. Kanskje jeg skal kjøpe de tilbake å ha de på 320cd'n.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nei da var det vel på tide med noen nye bilder av denne bilen også. :-)

så va synest dere her inne om slik den ble??

den er så og si ferdig utvendig nå. må vel justere den litt opp da felgene synest der ble litt vel trangt.

09032008154.jpg

09032008153.jpg

09032008155.jpg

09032008158.jpg

09032008162.jpg

09032008160.jpg

09032008157.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble pent... Få på noen gt-splittere, og en liten spoilerlist på bakluka, og litt toning på rutene så er du i mål :wink:

Jeg tror jeg ville gått for sorte hovedlykter men det er jo snakk om personlige preferanser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig gjennomført og pent :)

Skjer det noe ang motor el salg?

Heftig endestuss :lol:

Jeg har hatt mange motorplaner men blir desverre aldri enig med meg selv. kjøpte en 325 motor her på forumet men han jeg kjøpte den av svarer ikke på telefon lr meldinger lengre så den er kun betalt men ikke levert!!!......

Jeg vil og prøve meg på noe jeg kan få godkjent av biltilsynet her i norge noe som desverre ikke er for lett..

endestussen er jo en hel del av bilen det. ;-) blir vel noe grommere, om som sakt ingen kjøper den før den tid. håper og få bruke den litt i sommer uansett.

Ang spoiler på bakluken finnes det desverre ikke noe som passer som ser bra ut. jeg har 2 stk e46 M3 lepper men begge er for smale og jeg vil ha de til og fylle hele bredden på bilen.

hovedlyktene passet bra til fargen synest jeg, kunne blitt litt kjedelig med kun sorte vil jeg tro. GT splittere vet jeg ikke om det er plass til. er 4.8cm bakkeklaring nå og det er lavt når den skal kjøres med. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...