Gå til innhold

Stylet e36 ØK


dreaz
 Share

Anbefalte innlegg

fullstylet, gjerne tøfft lakket bmw 320-328i e36.

må vare hel innvendig uten for mye slitasje der, ellers ingen krav om skinn og ac men er jo et +;) helst cupe men også sedan vurderes.

noen som vet om noen som ikke er til blodpris...

image5931.jpg

3cd2cba0-355e-40ac-a336-c8a3b30f0929.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA den siste der er jo ikke akkurat ekte vel?

det er vel photoshop :P haha

så iallefall ikke ut!!

styggeste jeg har sett!!!

Eh.. Veldig usaklig..

Tror dreaz ville vise hva han var ute etter, ikke at det var stykt med en photoshop bil...

Med det samme jeg skriver har jeg ikke flere tips en

www.finn.no

www.gatebil.no

www.autodb.no

og ta en titt etter en stylet e36, dreaz :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA den siste der er jo ikke akkurat ekte vel?

det er vel photoshop :P haha

så iallefall ikke ut!!

styggeste jeg har sett!!!

tegna litt på i photo ja.. men stylinga finns;) styggt er din smak.. jeg vill ha noe sykt folk rister på hue av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med min gamle? ser denne er tilsalgs nå.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1416938

IMG_3651_JPG.sized.jpg

flere bilder finner du på http://gallery.azzido.no/92-Bmw-325i-Coupe

Jeg kan ikke gå god for dagens stand, men når jeg solgte bilen var den bra... dette er litt over 1 år siden nå...

meget fin denne;)! men er ute etter en litt mer ekstrem nå faktisk.. ikke m tech og vanlig seidl osv.. gjerne lambodører og overdrevne styling fangere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA den siste der er jo ikke akkurat ekte vel?

det er vel photoshop :P haha

så iallefall ikke ut!!

styggeste jeg har sett!!!

bruk tia de på noe annet en komentere piss på forumet a..... er så drit lei dere som skriver å ikke har noe med annonse gjøre i hele tatt!

ute etter bil jeg ikke hva du syns om styla bmwer oki????!!! dust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har annonse inne!! Har 320 coupe med vanos -94. Er ikke kommet langt i lakkinga ennå. Er du interessert kan du velge feit effektlakk sjøl. Lakkarbeid er som kjent dyrt, spesielt med effektlakk, men ta gjerne kontakt for mer info om bilen. Vi kan diskutere pris mv. ring 97954509 eller mail omdu vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tysk kvalitet-styling husker ikke merket i farta, men det E46-look. Kan selvfølgelig levere alt i lakk. Flakes er ingen problem for den som ønsker det (det er en helvetes jobb). 70% av det jeg leverer i dag av hellakkeringer er med flakes. Har fått påpakning for snikreklame, så jeg kan tydeligvis ikke skrive hva jeg vil. Jeg må jo selvfølgelig respektere dette. Jeg tar gjerne imot spørsmål vedr. lakk og karosseriarbeid selv om jeg ikke tar lakkjobben. Har holdt på en god stund så jeg har vel litt å tilføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tysk kvalitet-styling husker ikke merket i farta, men det E46-look. Kan selvfølgelig levere alt i lakk. Flakes er ingen problem for den som ønsker det (det er en helvetes jobb). 70% av det jeg leverer i dag av hellakkeringer er med flakes. Har fått påpakning for snikreklame, så jeg kan tydeligvis ikke skrive hva jeg vil. Jeg må jo selvfølgelig respektere dette. Jeg tar gjerne imot spørsmål vedr. lakk og karosseriarbeid selv om jeg ikke tar lakkjobben. Har holdt på en god stund så jeg har vel litt å tilføre.

har sett salgstråden din kom jeg på nå.. ligner jo en prosjekt tråd det;) om du lissom tenker koste på mye el selge den? får jo aldri igjen ombygging like mye som d koster. så du snakka om turbo nå mange muligheter der da allt fra bare 40hk + til dobbling minst......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at for de aller fleste vil det være galskap å legge ned mye arbeid og tro at man skal få igjen pengene. Jeg driver som sagt med lakk og karosseri og anser meg selv som proff da jeg har holdt på i veldig mange år. Denne bilen er kun et hobbyprosjekt og jeg forventer derfor ikke noen fortjeneste, men det vil jo være gøy om noen kjøper den og tar den med på treff. Forhåpentligvis får bilen stor oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at for de aller fleste vil det være galskap å legge ned mye arbeid og tro at man skal få igjen pengene. Jeg driver som sagt med lakk og karosseri og anser meg selv som proff da jeg har holdt på i veldig mange år. Denne bilen er kun et hobbyprosjekt og jeg forventer derfor ikke noen fortjeneste, men det vil jo være gøy om noen kjøper den og tar den med på treff. Forhåpentligvis får bilen stor oppmerksomhet.

høres bra ut;) fix meg bilder! når er klar ingen hast.. har bil skal bare være en eksta lekebil dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har interesse av bilen, kan du jo være med på å bestemme hvordan den skal se ut!! Som sagt er ikke bilen lakkert ennå, men jeg håper det kan skje i slutten av denne uka. (Tenker på å lakkere panseret delvis i crome. Komentar!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...