Gå til innhold

320 pris? for høy kanskje


 Share

Anbefalte innlegg

Den hadde jo gått et stykke, men det har ikke så mye å si hvis den er passa godt på hele veien.

Syns ikke prisen var så aller verst, det står jo at prisen kan diskuteres og..

Personlig så liker ikke jeg grønne biler så godt, men de kan bli greie nok med det rette utstyret...

Får du den for mellom 30-35K så er vel ikke det noe dårlig kjøp, det er jo sekser også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kanskje gått for den siste der ja. Den både så bedre ut, hadde lavere km stand og ikke minst lavere pris :)

Men er uansett vanskelig å si om prisen på bilen er riktig før en har sett bilen skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kanskje det motor rommet så modent ut for en motorvask. burde jo nesten gjøre det før man tar bilde, ellers kan jo dette tyde på en laber holdning til vedlikhold av bilen.

Bare en tanke :roll:

En ting er at det er penere og gir et inntrykk av et bedre generelt vedlikehold at motorrommet er rent, men en annen ting er at det ofte kan kamuflere lekkasjer og svetting. Jeg personlig vil gjerne se motorrommet uvasket da det er lettere å oppdage ting og tang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kanskje det motor rommet så modent ut for en motorvask. burde jo nesten gjøre det før man tar bilde, ellers kan jo dette tyde på en laber holdning til vedlikhold av bilen.

Bare en tanke :roll:

En ting er at det er penere og gir et inntrykk av et bedre generelt vedlikehold at motorrommet er rent, men en annen ting er at det ofte kan kamuflere lekkasjer og svetting. Jeg personlig vil gjerne se motorrommet uvasket da det er lettere å oppdage ting og tang.

Enig der. Km stand på 320 er ikke no krise så lenge de er godt holdt. En kamerat sin 91 modell har nådd 300 000 nå og den skulle en ha tru kun har rullet 150. Så det er viktigere at de er vedlikeholdt enn kjørt lite. Hadde gått for den siste da den hadde elektriske vinduer foran og lavere km stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg selv foretrekker også uvaska motorrom, da ser du lekasjer i støvet so mer der! nyvaska motorrom like før du ser på en bil betrakter jeg som misstenkeli! ja kmstand har egentlig ikke mye å si den! men jeg selv har også mere lyst på den siste der! bare det at det er 3ganger så langt å kjøre vær vei! men det har jo ikke noe betydning:) gøy å kjøre bil å se nye ting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...