Gå til innhold

Ble ny bil på fredag:)


LinnKatrine<3
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilen står fortsatt for salg hos tronrud, snart en uke siden du kjøpte bilen, hadde vel kanskje satt solgt på den om den var solgt?..

Denne tanken har slått meg også.. Men det kan for all del være Tronrud som er sløv med sletting av annonser.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok bare piss

Jeg er overasket over at dette er den første posten hvor noen antyder at dette er PISS, Men hun "får" jo bilen "sin" i slutten av uken, så da får vi jo se!

Hadde regnet med at hvis noen her på bimmers hadde skaffet seg en M5 at de hadde sagt litt mer rundt det. ikke bare "Jeg skaffa meg en M5 jeg... pffth! bare no arve penger som måtte vekk!"

Jeg venter i spenning på bekreftelse, er dette sant så skal jeg bøye meg i støvet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da får vi bøye oss i støvet sammen, hvis du leser mine innlegg skjønner du fort hvor jeg vil, har tvilt på dette siden første innlegget mitt. Vedkommende visste ikke engang at hu hadde kjøpt bil med 10 syl motor. Sto jo først i signatur feltet at motorer med mindre enn 12 syl var symaskinmotorer, mens nå er det forandret til 10, litt peil har man hvis man kjøper en sånn bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tok tid før noen sa det de fleste her tenkte ja...er vel bare å se på nicket til trådstarter så skjønner man vel hvilken aldersgruppe vi snakker om. Skal jeg tippe 15?

"FINN-kode: 8717220 - sist endret: 14.03.2007 19:41"

Rart de ikke satt "solgt" på den når den ble endret igår...

Luktet vel lunta allerede i første post, når det ble linket til et bilde tatt ut fra den første M5'en som ligger på Finn...hvorfor ikke bare linke rett til annonsen liksom.

Er nok noen som fniser godt og synes dette er ustyrtelig morsomt akkurat nå :lol:

Er ikke godt å skjønne seg på fjortishumor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg bekrefte at bilen ikke er solgt. Har pratet med Stig og han kunne bekrefte ovenfor meg at bilen fortsatt er til salgs.

Men hvorfor lage en tråd om en ren løgn som i realiteten er så lett å oppdage :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...