Gå til innhold

BMW 520i E34 '91 (Førstebil)


tmy
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått i orden varme apparatet ved hjelp av litt lodding på viftemotoren.! :)

Er fortsatt en liten bit på ene viftebladet som er knekt, har den biten men har ikke fått limt det på ennå så det er en liten ulyd når viften står på høyt nivå eller går fort rundt generelt.. Men skal få ordnet det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal få Angeleyes så fort som mulig, det kom høyt på prioritets listen min i dag når jeg fant ut hvor stygge parklys jeg har :P

bm520002.jpg

Skrur av grillen slik at jeg får justert nærlysene mine litt lengere opp, de lyste så langt ned. Men var ikke så enkelt å få av gummi bitene som sitter over skruene så latt det stå litt, skal ut igjen senere :)

bm520008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.canada4salebyowner.com/images/prop/060521_150407-263/picloc/PICT1128.jpg

v8-front gjør bilen utrolig mye penere, men det er dritt at en orginal koster 8800..

så du fikk løs fronten.. ;) var det de klipsa? synes det kanskje virket litt lite at grillen og listene satt fast i kunn dette..

Liker rødfargen ;) De fleste eldre røde biler er nesten oransje..

hold oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg.. har lyst på v8 front ja men er så peise dyr og har ikke råd til det nå med en gang vertfall, er en del andre ting som må prioriteres fremfor. Men skal se etterhvert hva jeg kan få råd til :)

Listen satt fast med en klips ja, også måtte jeg bare kile den ut, det satt faktisk ganske godt fast men var bare den ene klipsen :).

Får ikke justert lyktene, forsto ikke helt hva jeg skulle skru på, var noen gummi knotter der, er det dem?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, skal se på det i dag om det ikke regner like mye som i går :)

Har hatt griseflaks de 2 siste dagene også, satset 60kr på automat med en kompis bare for morro skyld, også vinner vi 1600kr :D så har litt ekstra å bruke nå, tenkte jeg skulle kjøpe meg slike angel eyes sirkler man bare installerer på lyktene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sotet jeg blinklysene fremme med spray, og i dag spraylakket jeg krom rammene som skal stå på grillen i matt svart.

Ser både rammene og et av blinklysene. Tok ikke noen bilder før jeg gjorde det for å sammenligne med hvordan det så ut tidligere men er vel bare å se på at av de gamle bildene jeg har tatt. :)

bmw5011.jpg

bmw5013.jpg

bmw5013.jpg

Også har jeg fått meg et nytt lys!, se så fint :D

bmw5006.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et tips fra naboen ang soting av parklysene fremme, han fortalte meg at han hadde parklysene på sin gamle opel kadett gsi sotet, så greit ut men når han hadde lys i dem ble det ikke noe serlig. Så tror jeg skal droppe den tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å se bra ut dette nå, men du har ikke vurdert å kjøpe hvite blinklys rundt det hele?

Og jeg likte faktisk bilen din mye bedre uten de lyktesenkerne. De passer ikke på E34 etter min mening.

Rødfargen din var veldig fin syntes jeg :) Er den strøken i lakken eller? (har ikke lest hele posten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei den er ikke direkte strøken i lakken, er en lakkskade over hjulbuen på fører siden, ellers er det noen hvite prikker fremme om du ser etter, ellers er det ganske fint.

Skal ta bilde av alle lakkskadene jeg kan finne, å legge ut her slik at dere får se. Men det er umulig å se dem om du ikke ser godt etter på bilen og står nært.

Skal prøve å skru av øyelokkene å se hvordan det blir.

Blanke blinklys rundt hele?, er usikker.. Kommer helt ann på hvordan de ser ut, har faktisk ikke sett på så mye lykter og sant siden jeg likte måten det så ut når det var svart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...