Gå til innhold

e36 touring første bmw:) edit


 Share

Anbefalte innlegg

då har eg gått til innkjøp av min fyste bmw det blei ikkje nåke vidunder men duger vell :-) selgeren kalte det for ein mtech 2 men ikkje spør meg ka det er for noe. dette er berre ein 98 modell 316 touring håper på tilbake meldinger

HAR HANDLET NOEN DELER, BLINKERS OG LYKTE LISTER, har og montert netting i fangeren men bilder kommer når alt er montert venter på delene bilder av det jeg har bestilt kan dere få!!

billedeCAF3CM56.jpg

billedeCA86B1RJ.jpg

1380013-bilde4-bmw-4.jpg

1380013-bilde3-bmw-5.jpg

1380013-bilde2-bmw-6.jpg

1380013-bilde5-bmw-2.jpg

1380013-bilde6-bmw-3.jpg

1380013-bilde1-bmw-7.jpg

Adminedit (Fredrik): Hei og velkommen til bimmers... :D ... Jeg rettet litt på koden så bildene kommer frem direkte i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Velkommen til forumet og gratulerer med "ny" bil. E36 i touring, er en meget flott bil. Også med MtechII- pakken så blir det veldig pent. Har hatt en 316 touring selv, og det er en bil jeg savner. Den gav mye kjøreglede og moro. I tillegg er den ganske rimelig i drift.

Ta godt vare på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for ideer men vil beholde airbagen hehe m lister kkjøpes hvor ? skal sote rutene bak men det er lang vente tid hos riis koster 5000 men først skal eg bytte de to største foringene bak ! er kav gåene bilen er kørt 125000 beint i dag*! er også på jakt etter angeleys men ser ikkje noen til touring der eg har vert og sett og så er jeg innterresert i og få tak i "vinge" (spoiler til bagasje lokket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...