Gå til innhold

Min E36 325 Cab


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser at håndtaket på høyre dør er annerledes enn det på venstre dør...

Hvorfor det?

Skal det være sånn på cab?

Det er pga. bryteren til de elektriske speilene sitter på førerdøra. Er veldig vanlig løsning på mange biler. var sånn på min gamle Mx-3 også.

tobben:

Mauritsius blå var fargen ja :) Du kommer nok til å se den en del i Trondheim vil jeg tru :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....

Speilene blir justert på venstre side i min bil også, men det er jo likt på

høyre side også??

Men jeg tror selvfølgelig på deg altså :wink:

Jeg har ikke fasit svaret på det, men regner med det er sånn. De fleste bilene jeg har vært borti har ulike dørpaneler på førerdør og passasjerdør. Hvordan er dine dørpaneler da? Har du sånne som min førerdør på begge sider eller min passasjerdør på begge sider? Trodde alle e36 hadde slike dørpaneler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne som er på førerdøren din!

Hadde sånne på forrige bilen min også, og alle e36'ene jeg har vært borti har vært sånn tror jeg!

Har hvertfall ikke lagt merke til noe annet før jeg så bildene av din i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne som er på førerdøren din!

Hadde sånne på forrige bilen min også, og alle e36'ene jeg har vært borti har vært sånn tror jeg!

Har hvertfall ikke lagt merke til noe annet før jeg så bildene av din i dag! :)

Snodige greier. Ser Jonte sin cab er lik min så skal nok være sånn:

DSCF0074.jpg

DSCF0038.jpg

Hvorfor aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 cab skal ha slike dørtrekk som deg ja julian. min har akkurat likedan. kompis av meg med likedan bil har også likedan som du.

si fra hvis du finner ut av hvorfor kupelyset ikke funker ved åpning av dør. er slik på min også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 cab skal ha slike dørtrekk som deg ja julian. min har akkurat likedan. kompis av meg med likedan bil har også likedan som du.

si fra hvis du finner ut av hvorfor kupelyset ikke funker ved åpning av dør. er slik på min også.

Ja skal lete litt så finner jeg nok ut av det ;) hvilken farge er din bil i? Er ikke så mange cabber i trondheim så ser den sikkert en dag :) Så en sort med m-tech styling i rundkjøringen ved emm sport igår. Hvor har du meg fra forresten? Kjenner jeg deg? :P Siden du kjente Ståle mener jeg og visste om meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørecomputeren ber deg sjekke kjølevæske: har du gjort dette? ;) prøv å dunk litt på føleren. mitt check panel lyste på spylervæske og jeg dunka litt på føleren og da slutta det å lyse. riktig nok en e 30. kan hende den har satt seg litt bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørecomputeren ber deg sjekke kjølevæske: har du gjort dette? ;) prøv å dunk litt på føleren. mitt check panel lyste på spylervæske og jeg dunka litt på føleren og da slutta det å lyse. riktig nok en e 30. kan hende den har satt seg litt bare!

Har skjekket kjøleveske nivået ja ;) før jeg kjørte den 55 mil hjem og faktisk :lol::wink: Takk for tipset :) Hvor sitter føleren?

Ellers var jeg på bilradiospesialisten og kjøpte 2 stk 10" rockford fosgate subber og ei monoblokk av samme merke idag :)

Var også på bmw og kjøpte 2 nye pærer til instrumentpanelet så no virker blinklys varsellampen og tåkelys varsellampen og ;)

Ellers fant vi ut der at jeg har en eller 2 gåene microbrytere i passasjerdøra som gjør at coupelyset mitt ikke slår seg på og at ruta ikke går opp og ned etter som døra åpnes og lukkes. Ellers sluttet speedometeret mitt å fungere sånn plutselig. Det kom seg etter litt kjøring så tror jeg har dårlig kontakt til sensoren på kardangen.

Synes det er veldig irriterende å finne så mye småfeil etter at jeg har kjøpt en bil som ble beskrevet som strøken av forrige eier :x

Fikk også en liste på Strandveien Auto over ekstrautstyret på bilen og den var ikke kort :lol: :

S255A Sportsratt Läder

S301A Stöldlarm

S306A Fjärrkontroll för Centrallås (Denne fikk jeg ikke med bilen)

S320A Bortfallat Modellbeteckning

S354A Vindruta Grön glas grönkil

S380A Hardtop-preparation

S388A Sufflett svart

S395A Störtskyddssystem

S398A Sufflet elektromek. Halvautomat

S428A Varntriangel och förbandspaket

S473A Armstöd foran

S481A Sportstol

S494A Stoluppvärming förarsida/passagerar

S498A Huvudstoed bak mekanisk

S502A Stralkastarspolare

S510A Hoejdjustering straalkastarinst.

S530A Kimatanlägging

S554A Bordcomputer V med fjärrmanövrering

S661A Bmw Bav. Cass. III (Hva er dette?)

S676A Hifi Högtalarsystem

S704A M Sportchassi

L801A Germany Version

S848A Enlarged Wiring Harness (Hva er dette?)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm føleren skal vel sitte på siden av tanken eller på lokket tror jeg :? er ikke sikker siden jeg har e30 selv... det var spylervæskeføleren jeg dunka på, og føleren der satt på siden... men er ikke sikker hvordan det er på kjølevæsketanken på din bil. se etter diverse el-ledninger og slikt rundt selve tanken og ledninger som fører inn i tanken på sidene eller oppå eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...