Gå til innhold

Min E36 325 Cab


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå begynner bilen virkelig å ta form. Jeg syntes den ble mye penere uten chrome-rillene. Nå virker den nice and clean :D Jeg monterte nylig originale M3 GT splittere under listen på frontfangeren, og kan anbefale disse på det sterkeste, som en liten prikken over i`en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner bilen virkelig å ta form. Jeg syntes den ble mye penere uten chrome-rillene. Nå virker den nice and clean :D Jeg monterte nylig originale M3 GT splittere under listen på frontfangeren, og kan anbefale disse på det sterkeste, som en liten prikken over i`en.

Takk for det :) Målet mitt er en clean og original Bmw look :) Er litt usikker på om bilen min takler Gt Splittere pga. alle fartshumpene i Trondheim, men får se. Synes bilen er ganske grei å kjøre no, selv om den er såpass senket foran. Håper å komme over en original Brukt M-tech bakfanger for baken trenger virkelig å bli bygget ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom det pakke i posten idag :) Hva kan det være? Nye angeleyes lykter? M-tech girkule og matter? turbokit? Bestemor som valgte billigste transportmetode? :lol:

p1010022np4.jpg

Neh. Bare no kjedelige deler som manglet i bilen min som jeg trengte siden jeg er perfeksjonist ;)

Teppe til høyresiden av bagasjerommet:

p1010023ic8.jpg

Sparkeplata på passasjersiden:

p1010024qb4.jpg

Bryter til førervinduet(lyset i min var gått) samt sigarettenner for å fylle hullet(Ingen røking i mine biler!)

p1010025xf2.jpg

Noen av disse delene kommer fra en tysk M3 så nå blir jeg vel hatet av de som ikke liker de som pynter opp bmwene sine med m-tech pga. det ikke er m3. Vel, jeg har da M3 bagasjeteppe, sigarettenner og vindusbryter så skyt meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å bygge bass kasser nå. Er no kjedelig dritt arbeid som jeg ikke er no spesielt flink til, men begynner vel å ligne noe snart nå. Må regne med å bruke en del lim, treskruer og sikaflex for å få det tett og fint, men tror jeg skal klare det tilslutt :)

Så langt har jeg kommet hittil: (Platene er kun satt opp mot hverandre, ikke festet enda)

dsc00700hg6.jpg

dsc00701rj9.jpg

Pene blir ikke disse kassene, men så lenge de blir tett er jeg fornøyd. Skal nemlig bygge en bakvegg bak kassene igjen slik at de ikke vil vises. Tenker kanskje å bygge en kasse bak som jeg skal henge forsterkere i osv, men har ikke helt bestemt meg enda så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har idag hentet Rep settet fra Leather Master på Posten. var ikke rare greiene, men får håpe det gjør underverker for interiøret mitt :) Nytt Armlene er også bestilt på Bmw og kommer vel iløpet av uka.

DSC00733.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du dette leather settet :)?

Bestilte det på www.leathermaster.no

Tok kontakt på mail og fikk det sendt i oppkrav i posten. Det vedlikeholdssettet tror jeg du får kjøpt i flere ulike møbelforretninger, men repsettet med farge osv måtte bestilles fra internett.

Thx.. Hva kostet den pakken :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du dette leather settet :)?

Bestilte det på www.leathermaster.no

Tok kontakt på mail og fikk det sendt i oppkrav i posten. Det vedlikeholdssettet tror jeg du får kjøpt i flere ulike møbelforretninger, men repsettet med farge osv måtte bestilles fra internett.

Thx.. Hva kostet den pakken :)?

Havnet på 1508kr inkl. frakt og oppkrav for alt som er på bilde i posten over.

Var på mekonomen istad og kjøpte Autoglym pakke og samt at jeg var på nidarvoll trevarefabrikk og fikk bestilt meg nye basskasser da jeg ga opp mitt eget bygge prosjekt og fikk tips om en bedre bagasjeromsløsning :wink:

Håper på finvær imorgen slik at bilen kan gjøres 17. Mai klar:)

Har litt gnikking foran meg no:

dsc00734ao0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...