Gå til innhold

Eide De blå apekattene atter en gang..


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva mener du med at politiet ble EID ? Kan du forklare så voksne forstår? Eller er det bare jeg som er dum?

Hehe. Du er i såfall ikke alene om å være dum! :P For jeg lurer også på det samme. Kan det være et lokalt uttrykk som vi ikke henger helt med på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok henge meg på att jeg ikke forstår politiet helt jeg også... jeg tror jeg har opplevd det "værste":P Ble stoppet av en politimann på Stans forbudt område... altså han hoppet foran bilen min og stoppet meg... og hvorfor?? fordi han skulle gi meg bot for att jeg stanset der!! ( jeg kjørte altså helt vanlig før han hoppet foran meg... stoppet for å ikke kjøre på han)...hva er det????.... men sendte klage og fikk medhold.. men som sagt... de har altfor lite å finne på..

Spurte hva grunnen var... han sa jeg stoppet på stans forbudt.. så jeg spurte om jeg heller skulle kjørt på han, da ble det ganske stille...

spurte også om han gjorde dette fordi jeg var ungdom og kjørte bmw, han nikket såvidt på hodet med ett lite smil om munnen og gikk for å skrive bot...

sånn btw så brukte han 45 min på å skrive boten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje politiet be deg om å ta vinduet heilt ned???

Jo det kan de. De kan gi deg de dummeste ordre som du er nødt til å følge. Det er faktisk straffbart å ikke adlyde politiets ordre.

Sitat fra dine rettigheter:

I utgangspunktet har politiet rett til å herse med deg som de vil, mens du har ekstremt få rettigheter i forhold til politiet. Politiet kan når som helst kreve at du fjerner deg fra offentlig plass og de trenger ikke gi noen begrunnelse for å bortvise deg. Det er faktisk forbudt å ikke følge politiets ordre, uansett hvor meningsløs ordren måtte være. Politiet kan også kreve at du viser hva du har i lommene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..jeg liker at blå apekatter blir eid.

Har alltid lurt på hvorfor politiet sier feks ved en ulykke:Her er det ingenting å se..

Da tenker jeg at det må jeg vel få bedømme selv,og hvis det ikke er noe å se,så gjør det vel heller ikke så mye om jeg tar en titt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at politiet ble EID ? Kan du forklare så voksne forstår? Eller er det bare jeg som er dum?

Hehe. Du er i såfall ikke alene om å være dum! :P For jeg lurer også på det samme. Kan det være et lokalt uttrykk som vi ikke henger helt med på?

kort forklart. å bli eigd/eid.. å eie noen! viss Man utd vant 8-0 over liverpool, så ble liverpool eid.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uttrykket kommer av for mye dataspill... Bare husk at i det virkelige liv finnes det bare et GAME OVER. Politiet gjør mye bra arbeid, mener noen av dere at det ikke skulle vært politi på veiene i det hele tatt? Tenk litt gjennom det før dere skriver for mye dritt om dem. Det finnes mange drittsekkpoliti som henger seg opp i småting, men hvordan hadde det vært om alt var fritt på veiene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at mange her inne har mistet all respekt for politiet er vel pga de har møtt noen som skal vise seg fram og være duste, bare fordi de har uniform.

De gjør sikkert mye bra her i landet, men å henge seg opp i små ting og behandle unge uten respekt, det tjener de ingenting på. Det er vi som kommer til å leve her i 60 år til, så når den gang kommer og politiet trenger hjelp av oss, oss som har blitt behandlett dårlig, da er det ikke mye hjelp å hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..jeg liker at blå apekatter blir eid.

Har alltid lurt på hvorfor politiet sier feks ved en ulykke:Her er det ingenting å se..

Da tenker jeg at det må jeg vel få bedømme selv,og hvis det ikke er noe å se,så gjør det vel heller ikke så mye om jeg tar en titt.

Hvordan tror du det hadde vært om et hundretalls biler hadde stoppet for å se på en stor dødsulykke? Hvor det også kan være mennesker som kanskje er klemt i hjel? Det er vel ingenting å se på, er det..? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! at folk henger seg opp i EID!

er jo nesten litt morro at folk ikke skjønner det! men men sånn er det hehe! alle er ikke ungdommer, så dere er tilgitt ;) hehe

og det med at folk syns jeg er barnslig, siden jeg legger ut dette på nette, tja?`kan dere ikke bare brenne! jeg syns dette var veldig gøy! og hadde håpet på at dere og syns det var litt morro å lese! men ok skal slutte å legge ut slike innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok henge meg på att jeg ikke forstår politiet helt jeg også... jeg tror jeg har opplevd det "værste":P Ble stoppet av en politimann på Stans forbudt område... altså han hoppet foran bilen min og stoppet meg... og hvorfor?? fordi han skulle gi meg bot for att jeg stanset der!! ( jeg kjørte altså helt vanlig før han hoppet foran meg... stoppet for å ikke kjøre på han)...hva er det????.... men sendte klage og fikk medhold.. men som sagt... de har altfor lite å finne på..

Spurte hva grunnen var... han sa jeg stoppet på stans forbudt.. så jeg spurte om jeg heller skulle kjørt på han, da ble det ganske stille...

spurte også om han gjorde dette fordi jeg var ungdom og kjørte bmw, han nikket såvidt på hodet med ett lite smil om munnen og gikk for å skrive bot...

sånn btw så brukte han 45 min på å skrive boten :P

der fikk jeg meg en god latter :lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...