Gå til innhold

Eide De blå apekattene atter en gang..


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Så uttrykket kommer av for mye dataspill... Bare husk at i det virkelige liv finnes det bare et GAME OVER. Politiet gjør mye bra arbeid, mener noen av dere at det ikke skulle vært politi på veiene i det hele tatt? Tenk litt gjennom det før dere skriver for mye dritt om dem. Det finnes mange drittsekkpoliti som henger seg opp i småting, men hvordan hadde det vært om alt var fritt på veiene???

Selvsagt skal det være politi på veiene, men det vi ser i dag er jo rett og slett lattervekkende. Jeg har NULL respekt for den ressursfordelinga de bedriver om dagen. Når man er i en presset situasjon der man må prioritere hva man skal gjøre for å gjøre jobben sin mest effektivt (da man har lite ressurser) så velger de å bruke all tida på å melke billister - det er ikke riktig ressursbruk, er det?? At de har sin egen agenda er jo helt klart, de har jo klare innstrukser fra storebror Staten, som er den største synderen av alle.

Det er mye flinke politifolk der ute, og jeg kjenner også til politifolk som nesten har sagt opp i protest pga av horribel bruk av ressurser!

Politiet må rett å slett spørre seg hva som er viktigst; 110 i 80n på en vanlig landevei, eller voldtekter på åpen gate. Det er ingen tvil, jeg er en større synder, plettfritt rulleblad og skattebetaler - men jeg kjører litt for fort, derfor skal jeg bak murer. Og tenk så mye penger de drar inn i forhold til å sitte å avhøre en avdanka rusmisbruker som har voldtatt et par kvinnfolk. Det beste de får ut av han er et par mnd i fengsel og null sjans til å få sett snurten av pengene han har fått i bot.

Jeg slipper ut igjen fra fengsel etter 20 dager, i mellomtiden har dama mi blitt voldtatt av samme mann. Jeg oppsøker han og banker gul og blå og får enda høyere (eller, det blir vel kanskje lavere? :lol: ) bot og får et par mnd til bak murer mens vedkommende går fri. Er det ikke herlig å bo i Norge? :shock:

Nå har jeg svart på litt mer enn du kommenterte, men jeg måtte lette litt på trykket her ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er enig med det oddis skriver. Det må gå ann å se litt mellom fingrene på små bølle ting som feks. sladding på parkeringsplass, kjøre uten bilbelte og kjøre litt over fartsgrensa.

Det finnes ikke noe mere irriterende å bli straffet for bagateller, mens man vet at folk som driver med nark og vold går fri. Man mister mye respekt av slike ting,

Bare tenk på at når det er bilbelte kontroll langs veien, står det minst 4 politi folk i 3 timer å skriver gladlig ut bøter til folk som setter kun sitt eget liv i fare. Det er ganske hår-reisende å tenke på når det blir henlagt volds saker vær eneste dag pga. manglende resurser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok henge meg på att jeg ikke forstår politiet helt jeg også... jeg tror jeg har opplevd det "værste":P Ble stoppet av en politimann på Stans forbudt område... altså han hoppet foran bilen min og stoppet meg... og hvorfor?? fordi han skulle gi meg bot for att jeg stanset der!! ( jeg kjørte altså helt vanlig før han hoppet foran meg... stoppet for å ikke kjøre på han)...hva er det????.... men sendte klage og fikk medhold.. men som sagt... de har altfor lite å finne på..

Spurte hva grunnen var... han sa jeg stoppet på stans forbudt.. så jeg spurte om jeg heller skulle kjørt på han, da ble det ganske stille...

spurte også om han gjorde dette fordi jeg var ungdom og kjørte bmw, han nikket såvidt på hodet med ett lite smil om munnen og gikk for å skrive bot...

sånn btw så brukte han 45 min på å skrive boten :P

der fikk jeg meg en god latter :lol::lol::lol::lol:

godt att noen av oss klarer å sette de på "plass":P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det med at folk syns jeg er barnslig, siden jeg legger ut dette på nette, tja?`kan dere ikke bare brenne!

Ber du meg brenne?

Får det første ,så kan du vel være så voksen å ta med hele innlegget mitt? ikke klippe det ut slik at folk ikke skjønner en dritt!

Kan du ikke bare drite i å lage kvalme her?! er jo du som er barnslig å skal kommentere! ble litt drevet med når jeg skrev at de kan brenne! så sorry vis du ble truffet!

Men, istedenfor å skrive at jeg er barnslig osv og ødelegger hele topcien så kan du helder holde kjeft! vis du bare skal være så veslevoksen!

når du skriver at jeg skal være heldig at det ikke var fartskontroll!! ja klart jeg er glad for det! men ikke kom her å si at du aldri har kjørt i 100 i 60 sona! og da er jo du like barnslig!

så isteden for å ødelegge tråden min med å skrive at jeg er barnslig osv så kan ta kvalmen din en annen plass vis du har så problemer med at folk har det litt gøy med politiet! som gir deg trengere straffer for å forfalske en 50 lapp en å volta en 4år gammel jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger inn innlegg her så må du da forvente respons, både positiv og negativ. Tråden er uten tvil rimelig barnslig.

Forresten så kjørte jeg forbi en politibil med blålys i dag, OMFG!!!??+11 EIDE DEN N00b-POLLTIMANNEN ASSS!!!11.

Synd jeg tar tog om dagen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det med at folk syns jeg er barnslig, siden jeg legger ut dette på nette, tja?`kan dere ikke bare brenne!

Ber du meg brenne?

Får det første ,så kan du vel være så voksen å ta med hele innlegget mitt? ikke klippe det ut slik at folk ikke skjønner en dritt!

Kan du ikke bare drite i å lage kvalme her?! er jo du som er barnslig å skal kommentere! ble litt drevet med når jeg skrev at de kan brenne! så sorry vis du ble truffet!

Men, istedenfor å skrive at jeg er barnslig osv og ødelegger hele topcien så kan du helder holde kjeft! vis du bare skal være så veslevoksen!

når du skriver at jeg skal være heldig at det ikke var fartskontroll!! ja klart jeg er glad for det! men ikke kom her å si at du aldri har kjørt i 100 i 60 sona! og da er jo du like barnslig!

så isteden for å ødelegge tråden min med å skrive at jeg er barnslig osv så kan ta kvalmen din en annen plass vis du har så problemer med at folk har det litt gøy med politiet! som gir deg trengere straffer for å forfalske en 50 lapp en å volta en 4år gammel jente!

Det var bare jeg som hadde skrevet at tråden (merk deg at jeg ikke pekte på noe konkret av innholdet) var barnslig så ja, jeg følte meg truffet. Jeg tror nok de fleste fikk det med seg selv om jeg ikke siterte hele innlegget ditt..

Jeg kan jo utdype hva jeg mener er barnslig:

Eide de blå apekattene atter en gang..
Jepp, som kanskje noen folk har lest før, så har jeg eid Politiet noen ganger når jeg har blitt stoppet!.

Ja idag skjedde det Igjen.

jeg kjører vinduet ca 10 cm ned! slik at jeg kan høre hva han sier!
Kim: jeg tar fram sakene og smyger de igjennom toppen av vinduet, kan se han er litt irritert over at jeg ikke har tatt vinduet helt ned!.

men det liker jeg bare hehhee.

Om jeg har kjørt i 100 i 60 sonen noen gang har da ingen ting med saken å gjøre. Jeg er glad hver gang jeg slipper unna og det bør du også være.

Jeg synest forresten det siste innlegget ditt var rimelig barnslig også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger inn innlegg her så må du da forvente respons, både positiv og negativ. Tråden er uten tvil rimelig barnslig.

Forresten så kjørte jeg forbi en politibil med blålys i dag, OMFG!!!??+11 EIDE DEN N00b-POLLTIMANNEN ASSS!!!11.

Synd jeg tar tog om dagen. :(

respons er alltid gøy! men folk Trenger ikke drepe den med off topic om å barnslig tråden er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det med at folk syns jeg er barnslig, siden jeg legger ut dette på nette, tja?`kan dere ikke bare brenne!

Ber du meg brenne?

Får det første ,så kan du vel være så voksen å ta med hele innlegget mitt? ikke klippe det ut slik at folk ikke skjønner en dritt!

Kan du ikke bare drite i å lage kvalme her?! er jo du som er barnslig å skal kommentere! ble litt drevet med når jeg skrev at de kan brenne! så sorry vis du ble truffet!

Men, istedenfor å skrive at jeg er barnslig osv og ødelegger hele topcien så kan du helder holde kjeft! vis du bare skal være så veslevoksen!

når du skriver at jeg skal være heldig at det ikke var fartskontroll!! ja klart jeg er glad for det! men ikke kom her å si at du aldri har kjørt i 100 i 60 sona! og da er jo du like barnslig!

så isteden for å ødelegge tråden min med å skrive at jeg er barnslig osv så kan ta kvalmen din en annen plass vis du har så problemer med at folk har det litt gøy med politiet! som gir deg trengere straffer for å forfalske en 50 lapp en å volta en 4år gammel jente!

Det var bare jeg som hadde skrevet at tråden (merk deg at jeg ikke pekte på noe konkret av innholdet) var barnslig så ja, jeg følte meg truffet. Jeg tror nok de fleste fikk det med seg selv om jeg ikke siterte hele innlegget ditt..

Jeg kan jo utdype hva jeg mener er barnslig:

Eide de blå apekattene atter en gang..
Jepp, som kanskje noen folk har lest før, så har jeg eid Politiet noen ganger når jeg har blitt stoppet!.

Ja idag skjedde det Igjen.

jeg kjører vinduet ca 10 cm ned! slik at jeg kan høre hva han sier!
Kim: jeg tar fram sakene og smyger de igjennom toppen av vinduet, kan se han er litt irritert over at jeg ikke har tatt vinduet helt ned!.

men det liker jeg bare hehhee.

Om jeg har kjørt i 100 i 60 sonen noen gang har da ingen ting med saken å gjøre. Jeg er glad hver gang jeg slipper unna og det bør du også være.

Jeg synest forresten det siste innlegget ditt var rimelig barnslig også..

Ok dette innlegget er ikke Barnslig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det med at folk syns jeg er barnslig, siden jeg legger ut dette på nette, tja?`kan dere ikke bare brenne!

Ber du meg brenne?

Får det første ,så kan du vel være så voksen å ta med hele innlegget mitt? ikke klippe det ut slik at folk ikke skjønner en dritt!

Kan du ikke bare drite i å lage kvalme her?! er jo du som er barnslig å skal kommentere! ble litt drevet med når jeg skrev at de kan brenne! så sorry vis du ble truffet!

Men, istedenfor å skrive at jeg er barnslig osv og ødelegger hele topcien så kan du helder holde kjeft! vis du bare skal være så veslevoksen!

når du skriver at jeg skal være heldig at det ikke var fartskontroll!! ja klart jeg er glad for det! men ikke kom her å si at du aldri har kjørt i 100 i 60 sona! og da er jo du like barnslig!

så isteden for å ødelegge tråden min med å skrive at jeg er barnslig osv så kan ta kvalmen din en annen plass vis du har så problemer med at folk har det litt gøy med politiet! som gir deg trengere straffer for å forfalske en 50 lapp en å volta en 4år gammel jente!

Syns kanskje du burde vise litt mer respekt til de som prøver å holde orden på forumet her!

Vi ber da ikke ADMIN om å holde kjeft??

Skjerp deg litt dirtydicky!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det med at folk syns jeg er barnslig, siden jeg legger ut dette på nette, tja?`kan dere ikke bare brenne!

Ber du meg brenne?

Får det første ,så kan du vel være så voksen å ta med hele innlegget mitt? ikke klippe det ut slik at folk ikke skjønner en dritt!

Kan du ikke bare drite i å lage kvalme her?! er jo du som er barnslig å skal kommentere! ble litt drevet med når jeg skrev at de kan brenne! så sorry vis du ble truffet!

Men, istedenfor å skrive at jeg er barnslig osv og ødelegger hele topcien så kan du helder holde kjeft! vis du bare skal være så veslevoksen!

når du skriver at jeg skal være heldig at det ikke var fartskontroll!! ja klart jeg er glad for det! men ikke kom her å si at du aldri har kjørt i 100 i 60 sona! og da er jo du like barnslig!

så isteden for å ødelegge tråden min med å skrive at jeg er barnslig osv så kan ta kvalmen din en annen plass vis du har så problemer med at folk har det litt gøy med politiet! som gir deg trengere straffer for å forfalske en 50 lapp en å volta en 4år gammel jente!

Syns kanskje du burde vise litt mer respekt til de som prøver å holde orden på forumet her!

Vi ber da ikke ADMIN om å holde kjeft??

Skjerp deg litt dirtydicky!!!

ja dro det kanskje litt langt! ble bare litt småhissig :lol:

respekt har jeg av bimmers admins! får dette er det beste forumet jeg noen gang har vært på. og sikkert kommer til å være på!

så vis folk tok seg veldig nær av det jeg skrev, så kan jeg vel ikke noe annet en å beklage! men nå handlet ikke denne topicen om hvor barnlig folk syns jeg er! tror faktisk at mange syns det var morro å lese!

so no hard feelings Frode H. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig lesning.

Vil alltid være stor spredning i alder på et forum som har 6000 medlemmer.

Innleggene vil bli deretter.

Dette er nok et faktum administratorer / moderatorer ikke kan gjøre noe med.

Så lenge innlegget ikke er støtende eller injurierende ser jeg ikke problemet med at formuleringene er "barnslige".

Selvfølgelig ønskelig at man prøver å skrive nogenlunde bra norsk, og unngår slang, sms språk etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...