Gå til innhold

M3 Turbo.


TurboTore
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir mapping kun på 99okt i første omgang,har for mange jern i ilden til at jeg rekker merarbeidet med ethanol i nuet..

Ble noen timer med mapping i går og det nærmer seg nå. Returen var for trang inn i tanken og måtte modifiseres,men det var en smal sak.

Kontrollerte ventilklaringer i kaffepausa i dag,håper å få nye shims til i kveld slik at det kan bli litt gatemapping i morgen... Har ikke fått filmet så mye enda - håpet å få fanget lyden og gassresponsen (den er helt rå) på rull,men har ikke hatt tid.. Den virker veldig hissig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mapping kun på 99okt i første omgang,har for mange jern i ilden til at jeg rekker merarbeidet med ethanol i nuet..

Ble noen timer med mapping i går og det nærmer seg nå. Returen var for trang inn i tanken og måtte modifiseres,men det var en smal sak.

Kontrollerte ventilklaringer i kaffepausa i dag,håper å få nye shims til i kveld slik at det kan bli litt gatemapping i morgen... Har ikke fått filmet så mye enda - håpet å få fanget lyden og gassresponsen (den er helt rå) på rull,men har ikke hatt tid.. Den virker veldig hissig! :D

Ekstremt rått prosjekt. Har selv bygget på en M50, men dette er jo bare drømmen!

Jeg lurte litt på en ting, hva gjorde at du "fant" ut av av returen var for trang? Snakker du da om størrelsen på returen, eller hvor du festet den?

Du mapper bare en grunnmapp selv? Hvem gjør evt. fin mappingen?

Stå på og lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt rått prosjekt. Har selv bygget på en M50, men dette er jo bare drømmen!

Jeg lurte litt på en ting, hva gjorde at du "fant" ut av av returen var for trang? Snakker du da om størrelsen på returen, eller hvor du festet den?

Du mapper bare en grunnmapp selv? Hvem gjør evt. fin mappingen?

Stå på og lykke til! :-)

Takk,takk :wink:

Fikk ikke ned bensintrykket,men det hadde jeg nesten ventet. Røret inn i tanken har et innerrør av stål som er altfor tynt og i tillegg er det en innsnevring i røret inni tanken i forbindelse med et slags "vacum"system for å dra bensinen over i den andre tankhalvdelen. Løsningen ble ganske enkelt å fjerne det indre stålrøret samt spesiallage et bor og få opp diameteren på innsnevringen.

Tanken var å grunnmappe selv,men er skikkelig på etterskudd med hele prosjektet noe som forskyver andre "MÅ gjøre" ting (kjeller skal bli 3 hybler m/nytt kjk+bad før skolen starter igjen..). Så på grunn av ekstremt tidspress har jeg en kyndig til å ta seg av mappingen parallellt med at jeg gjør andre ting på bilen. Synd, for dette er noe jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å kunne selv. :(

Autokvikk skal mappe,men tidspunkt er nå ukjent pga stor pågang/sykdom.

Fikk ingen shims i går,men har blitt "lovet" å få dem i dag. Fikk derimot montert instrumentholder samt flyttet litt på kamtrigger så nå er den veldig nærme klar for litt gatemapping .:twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke shims fra Motorteknikk i dag heller ,noe som betyr stopp på videre fremdrift til over helga. Ganske enkelt forbannet! :evil:

Får jeg dem i morgen er det riktignok mulig jeg rekker å montere dem før helga,men noe mapping blir det ikke............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...