Gå til innhold

hva synes dere?


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm oki.. var d ikke du som hadde fått tak i noen m-tech stoler?selge? behold den heller original enn å bruke den stylinga! blir litt overkill.. selv om jeg liker den fronten på noen biler(vet ikke hva det er men synes ikke den passer alle e30)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm oki.. var d ikke du som hadde fått tak i noen m-tech stoler?selge? behold den heller original enn å bruke den stylinga! blir litt overkill.. selv om jeg liker den fronten på noen biler(vet ikke hva det er men synes ikke den passer alle e30)..

aldri hatt noen m-tech stoler og har aldri vært på tanken å bytte stoler i bilen. har lakt ut noen bilder så folk kan se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite spørsmål til deg Ørjan, snakker/leser du flytende tysk siden du finner så mye godsaker i Tyskland?

Til trådstarter så er jeg er en E30 orginalt utsendemessig ti ganger høyere i kurs oss meg en Rieger plastikk, så du gjorde rett i å holde den orginal.

Men et M-Tech2 ratt hadde gjort seg, også er det lurt å behandle skinnet i stolene før det blir før seint :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite spørsmål til deg Ørjan, snakker/leser du flytende tysk siden du finner så mye godsaker i Tyskland?

Til trådstarter så er jeg er en E30 orginalt utsendemessig ti ganger høyere i kurs oss meg en Rieger plastikk, så du gjorde rett i å holde den orginal.

Men et M-Tech2 ratt hadde gjort seg, også er det lurt å behandle skinnet i stolene før det blir før seint :wink:

vet d, har nettopp shinet den utvendig med lakkrens og polering, så skal ta den innvendig nå med full rens av dørk, tak, hattehyller og dørtrekk, smøre opp alt av skinn og få gjort den så og si 100%, så hvis noen har en hel dørkmatte og selge meg så haddde jeg blitt veldig gla=) har en rift i min:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite spørsmål til deg Ørjan, snakker/leser du flytende tysk siden du finner så mye godsaker i Tyskland?

Flytende og flytende... Har lest tyske bilblader siden midt på 80-tallet, så litt skjønner jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like stiln du har på biln nu! Fet med sommerfelgan på! Blei litt for voldsomt med GTS-stylinga.. men det e nu mi meining da. 8)

Tøff lyd i biln førresten, ka som e av eksos? har du grenrør? helt annerledes lyd på min, men æ har ikke grenrør.. samt at æ har bare to rør helt bak te bakerste potta.

Så dæ forresten i dag me kanebogensenteret, så ut som at du hadde en fanger med dæ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...