Gå til innhold

520 selges TIL HØYESTE BUDET!!!!!


///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

Krasjet BMW e34 520 88 mod selges helst som hel bil RASKEST mulig!

Se på bilder: mange go deler å hente som motor(250km), hvite blink, sebring effektanlegg, skinn interiør, ny(brukt) girkasse skiftet for tre uker siden, angeleyes venstreside(høyreside er parklys knust) karosserideler osv

Var meget fin og vedlikeholdt bil før krasj..

HBO 4000,-

divbilder2006133qt0.jpg

divbilder2006132kz4.jpg

divbilder2006128jv8.jpg

divbilder2006129hd1.jpg

divbilder2006130pf4.jpg

divbilder2006127lh9.jpg

divbilder2006126xg2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger er å nå på telefon 41574646, ring for spørsmål eller bud! Jeg drar til Oslo idag og er ikke tilbake før til neste uke!..

Rundt regna før jo man i bare deler ca:

motor: 4000,-

interiør: 3000,-

lykter: 1000,-

effektanlegg: 2000,-

vrakpant: 1500,-

++++

Bare å komme med bud, da helst på telefon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta flere bilder av interiøret? :wink: Jeg kunne tenke meg bilder av tak, dashbord, midtkonsoll, dørpaneler, osv..Lurer rett og slett bare på om det er samme farge på HELE interiøret? :? Er bilen tett invendig? Ingen vannskader i taktrekk, gulvmatter osv..?

Er setene hele og pene? Ingen hull, osv? Er det mulig å pusse opp di setene og få et bra resultat der det er slitt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta flere bilder av interiøret? :wink: Jeg kunne tenke meg bilder av tak, dashbord, midtkonsoll, dørpaneler, osv..Lurer rett og slett bare på om det er samme farge på HELE interiøret? :? Er bilen tett invendig? Ingen vannskader i taktrekk, gulvmatter osv..?

Er setene hele og pene? Ingen hull, osv? Er det mulig å pusse opp di setene og få et bra resultat der det er slitt..?

Litt vanskelig å ta bilder av bilen siden den står på et innestengt område(Viking). Der har ikke vært noen vannskader tidligere. Bilen har stått på det området siden krasjet(2 uker siden) Det er orginalt interiør, ikke noen ettermontert så alt går i fargene svart og beige.

Med litt skinnrens og shine blir de setene bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...