Gå til innhold

Katta i sekken?


ryste
 Share

Anbefalte innlegg

når man har bmw må man regne med feil vær eneste dag! sånn er det bare ;)

Du snakker åpenbart kun for deg selv... jeg har kjørt min 2003 E46 102000 Km praktisk talt uten problemer. Et skifte av bærearmene foran er det mest alvorlige utenom service/slitasjedeler så langt... :D

Forøvrig må man nok kunne forvente noen utfordringer med å eie en E36 i dag... modellen begynner faktisk å bli gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når man har bmw må man regne med feil vær eneste dag! sånn er det bare ;)

VAR nå jammen med å ta i dette da :wink: hahaha

har nå hatt 3 E34 jeg nå, ikke hatt noen problemer en å skifte vanlige slite deler jeg, utenom at jeg har problemer med dieselpumpa som jeg har nå, standar feil på TDS :(

åja, jeg har hatt mange andre biler også, ikke at bmw er så mye bedre en andre, men ikke noe værre heller får å si d sånn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhe folk tar jo helt av inlegget mitt!

jeg er fornøyd med bmwn min, skal ikke ha noen annen bil! her på sørlandet er det veeeldig mange bmw og alle jeg kjenner som har bmw ryker det noe på de stadig! selv om det er små dill. blir det dyrt i lengden!

men bilene er jo gamle og blir kjørt av ungdom, så sånn er jo livet :P må jo ha noe å bruke pengene på hehe

Og Fredrik det skulle bare mangle at en så ny bil holder formen, mener nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Fredrik det skulle bare mangle at en så ny bil holder formen, mener nå jeg ;)

Det er jeg helt enig i, men det var ikke jeg som skrev at man måtte regne med problemer hver eneste dag når man kjører BMW... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt masse bmw`er og når jeg har kjøpt de har de blitt nøye kontrollert for feil og mangler ü Og jeg har alldri hatt noen spesielle slitasje problemer med bilene det som har gått i stykker har jeg ødlagt selv =) Og seff går slitedeler til helvete menne d blir feil å si att om mann kjører bmw så går noe i stykker hver dag de gangene jeg har opplevd sånne ting har jeg iallefall IKKE kjørt BMW =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...