Gå til innhold

Katta i sekken?


ryste
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

veldi ka folk får feil på sine E36. Nesten vær eneste dag jeg kommer inn på bimmers så har noen feil på sin E36.

Da må jeg bare spør er det masse feil på dem bilan eller er det bare at flere og flere kjør E36 her på bimmers?

jeg har hatt ikke noen feil på min Bmw e30 som jeg har hatt i over 2år. eneste jeg har måtte skifta er bærearm foringene bake. og men bil er 9/85model 323i km 235000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldi ka folk får feil på sine E36. Nesten vær eneste dag jeg kommer inn på bimmers så har noen feil på sin E36.

Da må jeg bare spør er det masse feil på dem bilan eller er det bare at flere og flere kjør E36 her på bimmers?

jeg har hatt ikke noen feil på min Bmw e30 som jeg har hatt i over 2år. eneste jeg har måtte skifta er bærearm foringene bake. og men bil er 9/85model 323i km 235000

Du må ikke glemme at det daglig kjører mange flere E36 varianter på veiene enn det kjører E30 varianter. Når modellen i tillegg er mellom 6 og 17 år gammel... og en utpreget ungdomsbil er det ikke så merkelig at div. feil og mangler viser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dyrt med bruksbil i dag, men fordelen er at de som oftest er lettere å fikse hvis det skulle skorte på - forutsatt at du kan skru selv. Gud vet hvor mange hundre tusen jeg hadde måtte ut med på de 3 årene jeg har hatt bilen min hadde jeg ikke skrudd selv. Skru eller selg, it's that simple.

Jeg er mer og mer skeptisk til i framtiden å kjøpe brukte "nybiler" som f.eks sene E39, E46, E60 ol. pga av den potensielle elektronikksammenbrudd-flommen etter xx-antall år. Det begynner å bli litt vel mye elektronikk for meningmann når man nærmer seg 99-00 årsmodeller. Men til gjengjeld får man økt sikkerhet.

Synes jeg ser meg selv i en E30 M3 med nymotens E60 M5 motor om 10 år :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...