Gå til innhold

ØK: M-tech II til E46 Coupe


|Andreas|
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei

Jeg kan kansje skaffe dere det dere ønsker. Kan ikke hver enkel person sende meg PM og fortelle følgende:

modell:

år :

Pdc foran/bak :

tilhenger feste :

bakfanger defuser (dobbel eksos,duplex) :

komplettkitt eller kun fanger :

Jeg regner med at slutten av dagen imorgen så kan jeg beregne priser til alle dere.

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Da har jeg sjekket priser rundt omkring og kan garantere at jeg kommer til å selge M-tech II pakke til E46 coupe/cab rimeligst i Norge. Iløpet av imorgen dagen vil jeg ha fullt informasjon og nøyaktig pris. jeg kommer til å være billigere enn koed ;)

Dere må bare smøre dere med litt tåmodighet,gir beskjed om når jeg får vite mer om prisen og når jeg får inn varene.

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Da er PM sendt til dere som ønsket M-tech II styling for bilene deres. Jeg er på dataen imorgen tidlig! dere alle får ha en fin dag videre..

ta kontakt hvis dere lurer på noe,hva som helst ;)

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått pris, men vet ikke om jeg får lov til å uttale meg enda, så lar være foreløpig..

Hei

Setter pris på at vi ikke avslører det,pga det er litt arbeid igjen og dermed kan alltid noe dukke opp.Så setter pris på at folk ikke avslører noe ;) Har faktisk gitt ulik pris til noen pga endringer underveis.. men skriver selv fast pris og regner med at jeg gjør det iløpet av dagen imorgen.

Mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...