Gå til innhold

Fra IS til 325


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

hvis bilen din er registrert første gang i Norge før 15.mars 1997, så koster det deg 550,- for "testen"

åssen test er det du mener? :lol: vet ikke så mye om regler om ombygging :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det har gått ti år, på måneden(Altså Mars.97) når jeg tenker meg om siden den vart førstegangsregistert i Norge, så koster det deg ikke noe å få den omregistrert. Kun den test timen eller kontrollen som BT må ta for å si om dem godkjenne det eller ikke. Å den koste 550,-

Men dem tar en sjekk på hele bila, så du må pass på at bila e i "tipptopp" stand.. I EU-OK stand værtfall... Når æ va inn på godkjenning så mått æ bytte all bremserøren mine + et stabstag feste som bynnt å bli dårlig.. Men så leng alt blir gjort ordentlig å ikke bare kasta sammen før en fest eller treff, så blir det sikkert ikke noe problem. Lykke til med ombygging:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det har gått ti år, på måneden(Altså Mars.97) når jeg tenker meg om siden den vart førstegangsregistert i Norge, så koster det deg ikke noe å få den omregistrert. Kun den test timen eller kontrollen som BT må ta for å si om dem godkjenne det eller ikke. Å den koste 550,-

Men dem tar en sjekk på hele bila, så du må pass på at bila e i "tipptopp" stand.. I EU-OK stand værtfall... Når æ va inn på godkjenning så mått æ bytte all bremserøren mine + et stabstag feste som bynnt å bli dårlig.. Men så leng alt blir gjort ordentlig å ikke bare kasta sammen før en fest eller treff, så blir det sikkert ikke noe problem. Lykke til med ombygging:)

OK takker! :D

noen med noen gode ider om hvordan jeg finner ut når det ble regga i norge? står vel i vognkortet , får ta meg en tur ut å kikke! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...