Gå til innhold

små store hjul på e36 coupe


Nøstbakken
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har disse felga i 19" på E36 is..funka fint å kjøre med, en hel sommer uten noe problem, subba bare litt med full bil, noe jeg prøver å unngå :)

Bilen er senka 60/40

19felger.jpg

Det så jo helt sinnsykt kult ut! hvor kjøpte du disse felgene? Hva er inpress`en ? har du valsa hjulbuene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inpress er jeg ikke helt sikker på, var til 3 serie bare:)

Men har ikke valsa en dritt noe sted jeg, så det går helt strøkent..men er jo ikke noe sjakktrekk å kjøre i en dump med full sving f.eks

Men i år blir det bare 17" på den, for dama har arva den og ho ville ikke ha noe 19" så for prøve de på min nye bil istede..håpe det blir bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor på bømlo du holder til når du er der.. du eller dama di som kjører e36 316.. noe effekt i chip... har tenkt på det men veit ikkje om 4000 tusen for ein 10-11 hest.. synst isen er ein grei bil..

Holder til på Innvær. Er svigermor sin 316. Dama som bruker den. Tror ikke chip er noe å legge penger i. De fleste vet at å chippe en bil uten turbo gir liten til ingen effektøkning så det vil nok være andre ting en heller bør bruke pengene på ;)

De felgene var sinnsykt rå i 19"! Er prisforskjellen på 19 kontra 18 stor? Hvordan er kjørekomforten med 19 kontra 18?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inpress er jeg ikke helt sikker på, var til 3 serie bare:)

Men har ikke valsa en dritt noe sted jeg, så det går helt strøkent..men er jo ikke noe sjakktrekk å kjøre i en dump med full sving f.eks

Men i år blir det bare 17" på den, for dama har arva den og ho ville ikke ha noe 19" så for prøve de på min nye bil istede..håpe det blir bra:)

Hvor kjøpte du felgene forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så stor prisforskjell på 18" og 19" derfor det ble 19".

Jeg synes ikke det var noe forskjell på komforten på 17" og 19" egentlig jeg..stivt og jævelig er det samma hva.

De er forresten kjøpt på felgimport.no..igjennom jobben min

Dekka ble kjøpt på nordiskfelgimport.no.. veldig hyggelig folk.

Har Dunlop SP SPORT MAXX i 235/35-19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så stor prisforskjell på 18" og 19" derfor det ble 19".

Jeg synes ikke det var noe forskjell på komforten på 17" og 19" egentlig jeg..stivt og jævelig er det samma hva.

De er forresten kjøpt på felgimport.no..igjennom jobben min

Dekka ble kjøpt på nordiskfelgimport.no.. veldig hyggelig folk.

Har Dunlop SP SPORT MAXX i 235/35-19

De dekka koster jo nesten 4000kr stk :S Jeg har fått tilbud om m5 replica felgene i 18" med yokohama dekk i dim 225,40R18 til 12000kr. Så prisforskjellen blir en del da :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...