Gå til innhold

Baklykter på e34 fra Gsbildeler.no


Oderschvank
 Share

Anbefalte innlegg

hei, fikk lyktene som jeg bestilte fra gsbildeler i posten i dag.

men når jeg skulle montere baklyktene av denne typen http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8016.jpg

så ville de ikke passe.

virker som om den "ringen" på baksiden av lyktene stikker for langt ut og kræsjer med selve karosseriet.

Noen andre som har opplevd noe lignende på sin e34?

hva gjorde dere isåfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ikke av den typen der, men bare de helt ytterste med hvit blink. Var langt fra imponert over passformen og pakningen rundt var heller ikke noe å skrive hjem om. Bare jeg får tid skal jeg skru de av å se hvordan det ser ut mellom lys og pakning. Har på følelsen at der er mye dritt og tendenser til rust om en ikke passer på. Tror vann og annet dritt renner uten stopp der bak.

Jeg fikk lyktene på plass med mye banning og lirking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har husket å fjerne den gamle pakningen som sitter der fra de gamle lyktene? (noen ganger blir den sittende igjen). Fjernes ikke den, vil lyktene gå alt for langt ut, fordi da blir det dobbelt opp med pakninger (sitter nye på de nye lyktene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har husket å fjerne den gamle pakningen som sitter der fra de gamle lyktene? (noen ganger blir den sittende igjen). Fjernes ikke den, vil lyktene gå alt for langt ut, fordi da blir det dobbelt opp med pakninger (sitter nye på de nye lyktene)

Dette skjedde hos meg også. da jeg skulle montere samme type baklykter som trådstarter.

var ikke obs på de gamle pakningene. så banna og sverta litt før jeg innså det var min egen at de passet som en hest i stige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk montert baklyktene i dag, lykta gled rett in på venstre siden.

på høyresiden fjerna jeg pakkningen å trykkte den inntil.

satser på at den pakkningen som allerede er der holder, hvis ikke så får jeg åpne igjen å bytte pakkning på den ene siden. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...