Gå til innhold

BMW 530 dat mtech Nå er prisen satt ned ytterlige! Ny pris!!


Der lokomotive
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Der lokomotive: veit ikke om du har sett tråden min om vurdering av ny bil e60 5-serie, altså jeg er i markedet for nybil på nyåret, og denne kunne jeg absolutt vurdert hvis det ikke var for km-stand:( beklager, men ser kun på biler som har rulla MAKS 75k km..

men var en helt nydelig bil du har, og veldig synd når man må selge en slik perle:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skillbill

Jeg har nå lest tråden din om ny bil og kan se at du ønsker en bil med både plass, utstyr og bra stor motor.

Jeg synes du burde prøve 530'en min og se om du kanskje kunne vurdere om km stand under 75k er så viktig.

I bilen min får du nesten alt tenkelig utstyr, en enormt fin motor med heftig drag og god drivstoff økonomi og selvsagt full mpakke. Den er holdt original uten noen form for senk/chip/styling osv.

Denne bilen er langkjørt av 2 eiere der jeg har kjørt nermere 53000km på 1 år fordi jeg jobber som salgskonsulent. Denne har kun kjørt langt på e6 og autobahn. Den er helt silkestrøken å kjøre.

Kom og prøv den da vel.

Mvh

David

46809717

d-blak@online.no

p9262153lt0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forresten også nevne det at bilen har nye bremser foran og bak.

Nye sommerdekk. Nokia Haakepelita vinterdekk som er 1 sesong gamle.

Nytt panser. Komplett ny bakluke med rute og alt (Kr 26000 uten arbeid).

Akkurat vært på Insp. I med alle filterskift.

Bilen leveres nyrenset og polert.

Jeg håper som sagt at denne blir solgt til noen på forumet her som vet hva denne bilen egentlig er.

p9262166qr1.jpg

p9262160an7.jpg

p9262159qq0.jpg

p9262155py0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig rå bil hadde d hvert om 1år så hadde jeg godt mulig kjøpt den. men siden jeg ikke får lappen igjen før neste år så ser jeg ingen vits og ha en så dyr bil i 1år uten og få kjørt den.. men lykke til med salget. vil tro d blir en gla man han som kjøper den bilen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...