Gå til innhold

Nikolaisens garasje... "Vinterlagring av bilene"


raynik
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. legger ut litt info om mitt garasje prosjekt..

Har endelig bestemt meg for å bygge guttedrømmen min..(lenge siden nå da)
Startet byggingen høsten 2007 med grunnarbeide og klargjøring av grunnmuren. resten startet vår/sommer 2008.

prosjektet har tatt lang tid, men nå begynner det å nærme seg klart.


Tror dette blir en fin hobby og lekeplass..
Har ett par BMW prosjekter ongoing.. en E23 745i og en E30 cab....

Har vel allerede innsett at den blir for liten.hehe

har fått innvestert i mye nyttig verktøy og utstyr, bla løftebukker, sveiseapparater og sandblåseskap....


Er det noen så lurer, så er det montert alarm og brannvaslere på garasje/leilighet.

bilder ligger spredt i tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 481
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hehe planen er flis på alt ja, lett å holde rent... er jo mulig å bytte ut knuste flis dersom man skulle være ukeldig.. er jo en del verksteder som benytter flis nå..

fant noe kult på www.garasjegulv.no går jo ann å legge dette på utsatte områder som ved løftebukk og sånt.. litt usikker på om jeg vil ha dette da, tenker på renslighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir lekeplass for store gutter!! Hybel..hehe blir vel mer som leilighet, men er ikke registrert som leilighet da.. men blir toalett/bad , stue kjøkken og noen soverom...

garasjelokalene blir litt mindre enn 180 grunnet oppgang til "hybelen". ca 160-170 kvm..men burde holde en stund d da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 kvm garasje... det er slikt man har våte drømmer om det... :wink:

Det ser ut som det kommer til å bli et flott sted å skru på. Godt å ha god plass når en skal skru, eventuelt pusse opp bil. 30 kvm blir fort for lite når en begynner å skru ut seter og tar av spoilere ol. Man har jo gjerne andre ting (feks bruksbilen) i garasjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, dette har stått på prioteringslisten lenge, og endelig lar det seg realisere.. Men som sagt dette går bare når man ikke har kjerring og fammilie, med mindre man ikke har ræva full av penger da..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er ikke min sykkel. er broren min som har tatt bilder så det er sikkert hans...

hehe syns det alltid blir +++++ uanset hva man gjør.. hehe

For å si det sånn så koster dette skjorta og det hvite i øya....... men tror det er verdt det til slutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...