Gå til innhold

bilder av sivile snutebiler


S.Arnesen
 Share

Anbefalte innlegg

Tillegg til sølv WRX'en og X-Trailen så er det og en Toyota Corolla, sølv, med stort sett en mann og en kvinne i, sota ruter, ingen synlig kommunikasjonsantenner. Rødbrun Focus, Blå Avensis(?) har jeg og observert med full pupp blålys og sirene på E39. Dette er for nord-jæren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Har lagd meg en liten liste over noen av de sivile bilene her i Troms.

ZH19721 Passat Stv Sølv med takboks.

ZH29602 Passat Stv Svart.

YZ45854 Primera Stv Hvit.

ZH10401 Mondeo Stv Sølv.

ZH10402 Mondeo Stv Svart.

ZH30493 Audi A4/6 Stv Svart. Litt usikker på om denne er en A4 eller 6 da jeg ikke ser forskjellen på disse lekebilene.

ZH20442 Audi A4 Stv Svart. Denne har vi ikke sett på en stund.

+ dem som er nevnt i den første posten min. ( Gjelder denne tråden) viewtopic.php?f=9&t=183385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekke så mange her i Ålesund i forhold til andre steder men,

de jeg har sett er:

Ford Mondeo sedan mørkblå, ekstra lys, ekstra antenne osv.. starter med BR om jeg husker rett..

Ford Mondeo STV mørkgrønn, ekstra antenne, lys osv. usikker reggnr :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
ZH 20442 - Audi A4 S-line Sort, senket, sotete ruter

>Denne provoserer til race og så blir du tatt J--- Jævlig råttent å fremprovosere lovbrudd da. Blir jo for faen like dumt som å fortelle en mann noe som får han til å banke opp en annen for deretter å arrestere ham for vold. Tåpelig prosedyre!

Kan du BEKREFTE dette helt seriøst? Burde jo nesten gå til media med en sånn sak?

Her i Fredrikstad er det fremprovosering av forbikjøring, dette gjøres ved at politiet legger seg 10-15km/t under fartsgrensa, og jeg selv, og andre jeg kjenner har blitt stoppet etter og ha foretatt en forbikjøring, selvom vi holdt fartsgrensa på stedet, men politiet sa at "TUll! vi SÅ at dere kjørte fortere..." men noen måling hadde de ikke, så vi fikk jo aldri bot, bare kjeft;) men utrolig irriterende igrunn...

Tror Politiet har missforstått oppgaven sin, de skal forhindre farlige situasjoner, ikke skape! De selv burde fått kjeft for å utnytte tjenestekjøretøy som blir betalt av alle arbeidere i Norge til slite idiotiske ting. Enkelte ting gjør politiet bra, men dette her ble for dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den sølvfarga MB C-klassen stod og venta på meg ved bellevue nå for en halvtime siden. Kasta seg ut og lå helt oppi bakfangeren min når jeg kjørte forbi. Så når de dro forbi meg kjørte de litt fram og drev og venta så jeg kunne ta dem igjen for så å gi på igjen. Blinka på dem med fjernlysa og vinka pent jeg ;)

EDIT: Denne jævelen:

zlryk7counxdkq0jv2ki.jpg

Bellevue i Asker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig overrasket over at jeg ikke verken har sett noen som har blitt stoppet av sivill, eller blitt stoppet selv mellom Gardermoen og Oslo. Er drittlei av å ligge i 70 i 10 mil da jeg kommer til Gardermoen, pleier å gå i 130 på speedometer bortover der... Vet ikke hvor mye som skal til før de gidder å filtrere ut noen i 100-sona jeg? :)

Har opplevd en en episode på det strekket som ikke omhandlet meg, men fikk en Audi A4 (S4?) stasjonsvogn på innersiden av meg som hadde meget stor fart! Noen sekunder etter kom to svarte Volvo S80 i full blink etter den. Så pass på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...