Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

Hold oss oppdatert ang. disse black diamond skivene. Jeg har vurdert slike selv, men ble tidligere frarådet å kjøpe dem, ettersom det var flere som hadde hatt problemer med at de sprikker. Jeg kjøpte EBC, men kunne godt tenke meg å prøve disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... bilr spennende å se hvordan de virker. Hadde EBC TurboGroove og RedStuff på forrige bilen - Audi A4 TQ. Dette var jeg ikke spesiellt fornøyd med.

Black Diamond og Ferrodo kittet var vesentlig dyrere enn EBC så jeg håper virkelig det er bedre! :)

Har også en kompis som har opplevd at disse skivene sprakk. Men han hadde en Porsche 944 Turbo med over 600HK og kjørte aktivt i Porsche Cup.

Satser på en god sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris på toningen varierer fra bil til bil. Hva jeg betalte er irrelevant fordi vi gjorde en byttejobb.

Vil du ha proff solfilm til god pris i Drammen/Oslo/Akershus-området så kan du ringe Andrè på tif: 91 60 94 14

:)

Tror ikke han er interessert.. han svarer ihvertfall ikke på prisforespørsel på 7eren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil!

Har du bilder av stolene monert inne i bilen? Er spent på hvordan det ser ut :D

Takktakk :)

Stolene er ikke montert enda. Det er et lite prosjekt i seg selv, og vi har såvidt tittet litt på hvordan vi skal gjøre det. Planen er å sveise en egen ramme som festes i bilens orginalhull i gulvet. De nye stolene skrues deretter fast i den nye rammen.

Følg med.... ...plutselig skjer det ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på slike seter som du har kjøpt selv..., hvordan virker kvaliteten på dem?bra? gode å sitte i?

Virker ganske bra ja. Nå er de jo ikke montert enda, så jeg har ikke prøvd å sitte i dem over lengre tid. Var i Oppegård i går og hentet 2 gamle stoler til E34 som jeg fikk gratis. Disse skal jeg kappe av understellet på og sveise ny ramme til bøttestolene. Vil at de nye stolene skal passe i de orginale festene. Derfor blir det gjort på den måten.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det nytt ratt!!

Orginalratt fra 1997 BMW E36 328. Passet ikke direkte over, så jeg måtte gjøre en del modifikasjoner. Nå sitter det fint og airbag og horn fungerer som det skal. Mye bedre å holde i og veier ca 1-2 kg mindre ;) hehe

Takk til Joar'n for ratt 8)

Gammel ratt:

sommer004-2.jpg

Nytt ratt:

sommer010.jpg

sommer011-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...