Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

He he, ja godt å høre at det er flere som syns dette er gøy. :D I dag har jeg begynnt å "strippe" bilen innvendig. Så mye kg bare inne i kupen har jeg aldrig vært bort i, tror de stolene veier 35 kg stykk. Når jeg i morgen for tatt av hele tak luke kassetten og noe til, så tror jeg at jeg har fått ut langt over 100 kg. :D Har et håp at jeg skal greie å komme ned på 1350 kg på hele bilen. :D Makan til mye rart som er inni kupen. Feks så er det en kjempe kabel til Hardman Kardon annlegget som sto der. Jeg hater også plast plugger og dumme klips, som er nesten umulig å få av. Er ikke jeg av den mest tålmodige karen heller, skal sies. :D

yinm9rhnbw5k3ex1u1ge.jpg

b0531owj8krnzjz7absx.jpg

zksz8bsg1osf1tazp9rq.jpg

l15bhqc0ey98lafzblqj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk også sjekket at jeg kan kjøre 9X18" ET 10 foran uten problem. Går fint med 235/35-18" dekk også. Sivert på Automote skal lures ned til østlandet og valse det han kan, både foran og bak. :D Må kjøre en del spaser bak da. Ønsker å ha en så brei hjul base som mulig. På Nissan var den meget bre. Tror denne kommer på noe av det samme. Noen som vet hva M3 har i aksel avstand??

fy3d7lxflh04oad3kbl7.jpg

2aj6gqlcksw93d08g4w8.jpg

1w8kffn5lhlkzou5p4wl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan selge front fangeren jeg, om jeg får en grei pris. Med lykter og alt som hører til. Men hva for jeg for den?? Hva koster de nye feks? Hva koster en ny sånn Reager?? Jeg har fått mye av de sponsa av BS Bildeler. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Veit ikke om du husker det jeg men du kom bort å slo av en prat i høst da det var drifte trening på Rudskogen. Jeg kjørte en små skabbete hvit(eller var det krokan?) e30. Da snakka du om at du hadde tenkt på e46 m3. Morro at du har skaffa en. E46 m3 blir aldri feil som sladdevagn og spesielt ikke med den delelista her. Detta blir gromt, uten tvil!! :D

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trond.

Jo da, det husker jeg. Har du den E30 enda?? Får du gjort noe mere med den?? Har også trua på M3 som sladde vogn. Er bare en ting å gjøre nå, det er å være i garasjen mye og vente på våren.

Denne er ikke feil.

q1s3lsxxgq05l2l9kd9c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja med så lav $ kurs som nå ble dette meget gunnstig for meg. :D:D

Var også heldig som fant en bil som hadde vært skade på. Så står "Salvage" eller noe i vognkortet. Så bilen har byttet bak skjerm og er dårlig lakka. Men da fikk jeg den over billig. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...