Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da kom endelig M3 fra Calefornia. Ventet

siden 24/10. Men når den endelig dukket opp, så var den en del finere og bedre enn det jeg hadde trodd. Går meget godt også syns jeg. :D Vært ute å kjørt 30 mil på snø føret i dag. Så noen sladder ble det jo, kjempe morsomt. Så dette er planene for bilen til nå:

Kompressor kitt ESS tuning.

Skrudd hel bur. Kjøpt.

KW W3 coilovers kitt.

UUC shorts shift. Kjøpt.

Sparco Evo stoler og belter. Kommer snart.

Alu foringer til motor, gir, diff og bak stilling. Kjøpt.

GTR carbon panser. Kjøpt.

Carbon CSL kopi, bak luke. Kjøpt.

Tårn stivere foran og bak. På vei fra USA.

4 stk CSL Reger kopi front fangere og bak rute senker. Kjøpt.

4 stk 18" M5 E60 kopi felger. Kjøpt. Og pulver lakka sort blank.

Strobe kitt med 4 pærer. Kjøpt.

Tja, så er planen og ribbe den noe og lette den en del. Skal lakke den Kawa grønn og sort, med masse hvit og sort dekor. Alle 24 felgene blir M5 E60 kopi i 17" og 18", som skal pulver lakkes grønne, håper jeg, ellers blir det vanlig lakk.

Må takke alle mine sponsorer som gjør dette mulig for meg (se nederst på siden) Skal sattse på Nordiske drifting serien neste år. Skal nok kjøre det meste av seriene her hjemme også. Om bilen, lomme boka og gubbe holder. :D

Da bilen nå nesten er ferdig, trenger jeg noen kr inn. Jeg har begge dørene til en eller flere sponsorer. Trenger rene kr eller driv stoff til sesongen 08. Ta kontakt på pm eller tlf: 90141919, om det hadde vært noe for deg/ dere.

Mvh Yngve Lindgren.

627wvzssh8a13896nkc8.jpg

lc1pkkzqguhocsj8jwh6.jpg

iot3dfz167h56auugbfx.jpg

s4vk3wrwfn1qhs6vio7s.jpg

m3yahkhk3xoqq8ppkx87.jpg

xtw03533mrh155p7nt6h.jpg

nbvbn388qrwgg6uwv9f4.jpg

2qcptcfdfale49q7qin7.jpg

ff7bq2rh8b22r5fia96y.jpg

7vob7qxtnvs8hne8lax0.jpg

6cldo75d2ffs62erbtk2.jpg

6x5rmpu8y507rlguh27f.jpg

ll1zrdzi19onol0twy1b.jpg

5ep1uy3xbhbrhwdz671r.jpg

3w6b07wxmc5o3cn9jv0v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk gutter. :D Ja, nå har jeg ventet snart i 3 mnd, så er det kjempe artig at bilen var bedre enn ventet. Blir noen timer i garasjen vær dag nå fremover. For vi håpe at Kenneth Moen har rett. Han mener at med en sånn M3, kan de gutta bare parkere Jappse bilene, he he. :D Tror ikke helt det, men at BMWer har mye bedre feste, så at det er lettere å kjøre fort med god sladd, det er nok sant. Kan vel med sikkerhet si, at etter de 30 mila i går, så kommer jeg til å kjøre en del bedre med M3 enn Nissan S14a, jeg hadde i fjord. Helt sinn sykt hvor god denne bilen er å "hendle". Skjønner nå også hva Tommy Rustad mener med at M3 er noen av det grommeste han har kjørt på bane. :D Så gleder meg som en unge til å få ligge breit og se blå røyken velve ut av baksjermene, he he :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk gutter. :D Ja, nå har jeg ventet snart i 3 mnd, så er det kjempe artig at bilen var bedre enn ventet. Blir noen timer i garasjen vær dag nå fremover. For vi håpe at Kenneth Moen har rett. Han mener at med en sånn M3, kan de gutta bare parkere Jappse bilene, he he. :D Tror ikke helt det, men at BMWer har mye bedre feste, så at det er lettere å kjøre fort med god sladd, det er nok sant. Kan vel med sikkerhet si, at etter de 30 mila i går, så kommer jeg til å kjøre en del bedre med M3 enn Nissan S14a, jeg hadde i fjord. Helt sinn sykt hvor god denne bilen er å "hendle". Skjønner nå også hva Tommy Rustad mener med at M3 er noen av det grommeste han har kjørt på bane. :D Så gleder meg som en unge til å få ligge breit og se blå røyken velve ut av baksjermene, he he :D

Tøft prosjekt! Har selv tenkt i disse baner,dog med turbo, så d blir gøy å se hvordan d blir! :)

Kenneth ble nok en smule hektet på overladet BMW da ha satt på med meg i høst - var ifølge ham "perfekt" effektregister og grep! 8)

Vet han i en periode etter dette var i markedet for en M3, men etterhvert valgte et allerede påbegynt japseprosjekt for kommende sesong.

Lykke til og pøøøs på med bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk gutter. :D Ja, nå har jeg ventet snart i 3 mnd, så er det kjempe artig at bilen var bedre enn ventet. Blir noen timer i garasjen vær dag nå fremover. For vi håpe at Kenneth Moen har rett. Han mener at med en sånn M3, kan de gutta bare parkere Jappse bilene, he he. :D Tror ikke helt det, men at BMWer har mye bedre feste, så at det er lettere å kjøre fort med god sladd, det er nok sant. Kan vel med sikkerhet si, at etter de 30 mila i går, så kommer jeg til å kjøre en del bedre med M3 enn Nissan S14a, jeg hadde i fjord. Helt sinn sykt hvor god denne bilen er å "hendle". Skjønner nå også hva Tommy Rustad mener med at M3 er noen av det grommeste han har kjørt på bane. :D Så gleder meg som en unge til å få ligge breit og se blå røyken velve ut av baksjermene, he he :D

Lykke til med prosjektet og satsningen i drift serien! Jeg så hva du kunne gjøre med en rigget nissan i fjord, da lurer jeg på hvordan du vil bruke dette beistet! Tror det blir utrolig tøft, og må inrømme at jeg digger at annet en japsebiler stiller i driftserie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...