Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Så veeeeldig lik min ut da begge var originale :D

Tror det kommer til å bli bra dette, fargen så jo kanonfet ut. Bare det ikke blir overkill med kjempefangere og diverse..

Hvis du finner ut at interiørlistene hadde vært kjekt å bytte til noen andre, sender du meg en PM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir omtrent noe sånn som det her, bortsett fra at skillet kommer til og gå litt lenger opp, så det følger panseret og like under speila rundt hele bilen.. Så riktig det du sa EirikL ;)

nxdib3stwr76xutlg7pa.jpg

Har rett og slett blitt forelska i dem felga jeg ! Dem er jo ikke akkurat billige heller da.. Hvert felgsett blir jo customlaga til hver enkelt bil da, derfor prisen er "stiv".. Så både Sivert og jeg venter i spenning nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veeeeldig lik min ut da begge var originale :D

Tror det kommer til å bli bra dette, fargen så jo kanonfet ut. Bare det ikke blir overkill med kjempefangere og diverse..

Hvis du finner ut at interiørlistene hadde vært kjekt å bytte til noen andre, sender du meg en PM ;)

Hehe, skal ha deg i tankene ang interiørlistene Søreng ;)

Tja, overkill kommer jo an på øyet som ser, men synes kitet som skal på er kanonfett.. Samme front og sideskjørter som denne her:

5sz5jj1392mj6of9bmtf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal ha deg i tankene ang interiørlistene Søreng ;)

Tja, overkill kommer jo an på øyet som ser, men synes kitet som skal på er kanonfett.. Samme front og sideskjørter som denne her:

Gødd :D

Får vel vente til jeg ser helheten før jeg kommenterer videre.. Men kult med litt annerledes enn m-tech også i "ny og ne" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men faen, er det deg! Du kjøpte coupèen jeg skulle ha du! Hehe.. Så på tråden om bilen din nå skjønner du, hehe.. Ringte gamle eieren får og få nr ditt, for den skulle jeg ha, men det ville han ikke oppgi.. Lav km stand og prisen var jo ok den og vil jeg påstå;) Men gratulerer med en nice coupè Søreng! (Bare synd jeg var så treg) ;) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. Den ble vel min etter den hadde ligget ute i 2 dager.. Prisen var veldig ok og ble enda bedre ;)

Angrer ikke et sekund kan du si :) Blir nok ikke like stylet som din. Må vel si at jeg svinger mer mot orginalpolizei på min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritsekk, jeg liker deg ikke :D Heheh, neida.. Det regner jeg med, men var det ikke en liten antydning til rust på den, hvis jeg ikke tar helt feil? En strøken orginal bil kan være likeså pen enn en gjennomført stylet bil.. Anyways, det er 2 fine E-46'er vi har ;) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på den bilen bilbyggeriet bygde og eiern knuste? Åssen går det egentlig med DEN bilen?

Ellers.. Blir pent.. Litt "snytt" for at vi ikke har fått tatt del i dette tidligere :)

Hehe, stemmer, DEN bilen ja:D Er vel lakkert opp igjen den, derav det med candy lakk jeg nevnte, MYE enklere og lakkere opp igjen i samme farge den jeg har enn det han hadde.. For han måtte vente en måned eller to bare på lakken, denne kan ta's samme uke eller da med engang den blir bestilt..

Snytt og snytt :D Har egentlig ikke hatt noe og komme med tidligere, først nå i det senere det har kommet bilder, men fler er underveis 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkert opp igjen?? W000t?

Så vidt jeg husker var det jo knuste fangere både foran og bak.. Den bilen ble vel bare dobbelt så dyr som den skulle bli?

Nei det sier jeg dere.. Få den taksert med EN JÆVLA gang.. Personlig har jeg nå taksert prosjektet mitt FØR lakkering (Den kan jo bli stjelt på lakkverkstedet), og så fort den kommer ut derfra legger de på lakkering, og felger til 40 000.. Dette må da godkjennes av takserer, men har allerede god kontakt med han..

Vel Ekstraforsrikring på 100 000 av min BMW 91 modell 325i kom på i underkant av latterlige 1000 kroner.. Sier seg selv at det er ett must da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på den bilen bilbyggeriet bygde og eiern knuste? Åssen går det egentlig med DEN bilen?

Ellers.. Blir pent.. Litt "snytt" for at vi ikke har fått tatt del i dette tidligere :)

Den bilen som ble kræsja rett etter jeg leverte den er retta opp og lever i beste vellgående nå med M3 US motor som jeg monterte for han ei helg han kom nedover 8)

Ellers så tror jeg bilen Til Anders blir knall tøff, blir mest sansynlig lakkert denne uka her. Da blir det montering for harde livet på meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, så du vet hva du har og gjøre Ole 8) Blir nok ikke noe drekking på deg i helga, bare skruing av go' bila ;) hehe..

PS: Får du litt dødtid til overs så kan du godt kaste inn en ///M3 motor og drivverk til meg også \:D/

Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...