Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Står vel i motorrommet på den plata jeg aldri husker ha heter... :) Husker ikke om det var sånn på BMW også. Mener jeg leta en del etter den, og husker ikke helt hvor jeg fant den. Sikkert noen som husker? Kanskje det var i bagasjerommet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står vel i motorrommet på den plata jeg aldri husker ha heter... :) Husker ikke om det var sånn på BMW også. Mener jeg leta en del etter den, og husker ikke helt hvor jeg fant den. Sikkert noen som husker? Kanskje det var i bagasjerommet.....

hæ det var da et rart sted og sette den jaja får prøve der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det E60 530d fra 2003. Ubetalelig lyd til å være oljebrenner!

Mangler sommerhjul og vurderer disse:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... .svl=Bilde

De sitter angivelig på en M5 fra 2003 (trolig gammelt karosseri?).

Er dette en dimmensjon som passer på E60, som er behagelig, praktisk og nice?

Du får myyyye finere felger, samt "rett" dimmensjon til E60 for langt under den prisen helt nytt. Andøy dekkomsetning (tlf 90784009) selger deg sikkert noe rått for mellom 15 og 18 tusen inkl dekk og frakt. Felgene som står på min bil er derfra. Så er det seriøs forhandler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du brukt ekstra nøkkel når jeg skifter mellom nøklene skifter språket den en har tysk den andre engelsk men har aldri vert borti at engelsk ikke har vert et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja me har to nøkler. Den geir bruker så kommer ikkje engelsk alternativet opp. Kan teste med min nøkkel etterpå. Ante ikkje at nøkkelen hadde noe å si der.

Edit: Var ute å testa nå. Det stemmer det. Men eg fant ut at eg hadde gjort en feil så nå finner eg engelsk alternativet på den andre nøkkelen og. :D Takk for hjelpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om mine e34 vinterfelger kan passe på e60? 15" med e34 innpress.

Nei, det går ikke. Bremsene er for store til det. Selv reservehjulet som medfølger E60/E61 er på utrolige 17".. ;)

Chris A og Super Gaute.. Ja, selvfølgelig.. #-o

Da skal jeg ta meg en tur ut i bilen og måle. Kanskje det da havner noen komforthodestøtter bak også.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om mine e34 vinterfelger kan passe på e60? 15" med e34 innpress.

Nei, det går ikke. Bremsene er for store til det. Selv reservehjulet som medfølger E60/E61 er på utrolige 17".. ;)

Ok. Takk for svar. Det fulgte ikkje med vinterdekk eller reservedekk til bilen ser du, så hadde eg noen 15" liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Noen her som hvet hvilken takboks som passer til bilen med haifinne?

Vet bare at femmer ikke passer til takboks! Men skulle du nå likevel ødelegge bilen med en takboks så finner du vel det du trenger her:

http://www.schmiedmann.no/index2.htm

Så får du den i allefall i bilens farge, og sikkert det peneste alternativet. Selv om det ikke var unødvendig billig! :roll:

Edit: Når jeg så på de neste sidene lå der faktisk noen billige med bilder også! Er vel samme takbokser på E60 og E61 Saltkjelen? Hvis ikke han vet, så spør hos en forhandler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om mine e34 vinterfelger kan passe på e60? 15" med e34 innpress.

Nei, det går ikke. Bremsene er for store til det. Selv reservehjulet som medfølger E60/E61 er på utrolige 17".. ;)

Ok. Takk for svar. Det fulgte ikkje med vinterdekk eller reservedekk til bilen ser du, så hadde eg noen 15" liggende.

Jeg tror det ville sett ut som trillebårhjul :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Nå kommer jeg naturligvis ikke til å betale 20 000 kroner for felgene, det ville vært sykt. Har fått tilbud om å kjøpe dem for 9000, bakhjulene er nye.

Det som stopper meg fra å slå til, er at jeg kjører en del på grusveg. Og da er 265-bredde i meste laget - er det ikke?

Da ble det E60 530d fra 2003. Ubetalelig lyd til å være oljebrenner!

Mangler sommerhjul og vurderer disse:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... .svl=Bilde

De sitter angivelig på en M5 fra 2003 (trolig gammelt karosseri?).

Er dette en dimmensjon som passer på E60, som er behagelig, praktisk og nice?

Du får myyyye finere felger, samt "rett" dimmensjon til E60 for langt under den prisen helt nytt. Andøy dekkomsetning (tlf 90784009) selger deg sikkert noe rått for mellom 15 og 18 tusen inkl dekk og frakt. Felgene som står på min bil er derfra. Så er det seriøs forhandler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...