Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Hei ! Kjøpte nylig en 09’ E60 Sedan. Har problem med bakluke og åpning dvs att jeg får åpnet med nøkkel og med innvendig knapp. Det er selve åpning på bagasjelokket som ikke lar seg åpne.

Er dette en kjent feil ? Og tips til rep/feilsøking ?

På forhånd takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tony Soprano skrev:

Hei ! Kjøpte nylig en 09’ E60 Sedan. Har problem med bakluke og åpning dvs att jeg får åpnet med nøkkel og med innvendig knapp. Det er selve åpning på bagasjelokket som ikke lar seg åpne.

Er dette en kjent feil ? Og tips til rep/feilsøking ?

På forhånd takk 😊

Mulig bryteren er defekt?

Hvis ikke så er vel det ikke helt uvanlig med ledningsbrudd i hengslene på disse. Men tviler litt på det i og med at den funker med knapp og bryter i kupeen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Ser der er flere som har hatt noen problemer med elektrisk i bakluka, ergo brudd i kabler og slikt i hengslene på E61.

Jeg lurer på om noen har kjøpt rep kits til og fikse disse problemene eller har folk bare brukt egne kabler kjøpt etter rett størrelse.?

Noen erfaring med rep kits rundt omkring.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jaols skrev:

Hei..

Ser der er flere som har hatt noen problemer med elektrisk i bakluka, ergo brudd i kabler og slikt i hengslene på E61.

Jeg lurer på om noen har kjøpt rep kits til og fikse disse problemene eller har folk bare brukt egne kabler kjøpt etter rett størrelse.?

Noen erfaring med rep kits rundt omkring.?

GS Bildeler selger rep kit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jaols skrev:

Blir det den her da.? Nærmeste jeg kunne finne som kunne passet..:p

Ja, er vel det? Rep. kabelsats til bakluke.

Er du usikker så er de sikkert villig til å hjelpe deg å finne riktig via telefon eller email. Hvis ikke så kan nok KOED det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, Daniel. said:

Ja, er vel det? Rep. kabelsats til bakluke.

Er du usikker så er de sikkert villig til å hjelpe deg å finne riktig via telefon eller email. Hvis ikke så kan nok KOED det :)

Får forske litt på det evt ringe de som du sier..

Takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jaols skrev:

Hei..

Ser der er flere som har hatt noen problemer med elektrisk i bakluka, ergo brudd i kabler og slikt i hengslene på E61.

Jeg lurer på om noen har kjøpt rep kits til og fikse disse problemene eller har folk bare brukt egne kabler kjøpt etter rett størrelse.?

Noen erfaring med rep kits rundt omkring.?

Hei. Jeg har reparert ledningsbrudd på 2 ulike E61. En gang med komplett skifte av ledningsnett med repsett du referer til og en gang med å skjøte de kablene som var røket. Sistnevnte er ca gratis og går nok raskere. Skifte alt tar lenger tid og koster mye men en god løsning , spesielt vis det er mange kabler som har røket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutes ago, kimhas said:

Hei. Jeg har reparert ledningsbrudd på 2 ulike E61. En gang med komplett skifte av ledningsnett med repsett du referer til og en gang med å skjøte de kablene som var røket. Sistnevnte er ca gratis og går nok raskere. Skifte alt tar lenger tid og koster mye men en god løsning , spesielt vis det er mange kabler som har røket 

Hei. 

Jah lista med problemer for bakluka har eksplodert siste mnd, så er nok en god del kabler som er røket. Hvordan kabel str var det du brukte når du ikke brukte repkit? 0,75mm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...