Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Vet noen om mine e34 vinterfelger kan passe på e60? 15" med e34 innpress.

Nei, det går ikke. Bremsene er for store til det. Selv reservehjulet som medfølger E60/E61 er på utrolige 17".. ;)

Chris A og Super Gaute.. Ja, selvfølgelig.. #-o

Da skal jeg ta meg en tur ut i bilen og måle. Kanskje det da havner noen komforthodestøtter bak også.. :wink:

Hehe, det enkle er ofte det beste saltkjelen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Noen her som hvet hvilken takboks som passer til bilen med haifinne?

Jeg går for PAckline FX-SUV på min E91. Ellers vet jeg PAckline sine leveres med spor for antenne, det fleste av dem. FX-Suv er litt kortere og lavere, pluss den buer noe taket mitt og gjør. Regner med det er en E61, da har du jo lenger tak en meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-60'en har stooooooore hjulbuer, husk standard dim fremme og bak fra fabrikk er 245.. minner meg om billige rondell D-58 felger som var poppis for en stund tilbake dette. 9000 er jo ganske mye for brukte felger? er dem originale*? merke?

Vær obs på dekkene som står på, visst dette er det jeg tror det er Kumho 712 synes jeg det er grusomme... å kjøre på spesiellt på sporete vei og med beie dimmensjoner. Eller dem er rett og slett grusomme... etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 245 fremme og 275 bak og nankang dekk sporer neste ikke bilen min noe. Eller man kan egentlig si at den ikke sporer. Denne dimmen er også godkjent til bilen, så den dimmen får du i vognkortet! :)

Dekkene får så mye bredde + at bilen er bred, så man havner ikke i sporene! Kjørte på grusvei når jeg var på hytta, og det funket bare fint. Vil tippe at du får deg 19" "M6 felger" til noen få lapper over 10 000 på det nr jeg skrev. Går du ned på dimmensjon kan jeg tenke meg rundt 10 000. Og M6 felger er meget pent på E60/61. Og myyyye penere enn de du har sett på brukt. Vil tro det er stor enighet om det på denne tråden! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 245 fremme og 275 bak og nankang dekk sporer neste ikke bilen min noe. Eller man kan egentlig si at den ikke sporer. Denne dimmen er også godkjent til bilen, så den dimmen får du i vognkortet! :)

Det er fordi dere har så fine veier i nordafor! :-)

Dekk har alt å si her, kjøp skikkelige dekk. som er litt runde i kantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 245 fremme og 275 bak og nankang dekk sporer neste ikke bilen min noe. Eller man kan egentlig si at den ikke sporer. Denne dimmen er også godkjent til bilen, så den dimmen får du i vognkortet! :)

Det er fordi dere har så fine veier i nordafor! :-)

Dekk har alt å si her, kjøp skikkelige dekk. som er litt runde i kantene.

Haha! Fine veier.....

18" med 225 dekk må nå iallefall være en meget bruksvennlig dimmensjon om dere har mindre råd til asfalt der nede enn vi har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulyd 1: når eg kjører på brostein og ujevn vei så er det en klappring ved hanskerommet , høres ut som det ligger rett bak hanskerommet . Lyden høres ut som en plate som ikke er skrudd fast , som ved vibrasjon lager en irriterende klapprelyd.

Ulyd 2: Er det normalt med susing/surkling ifra klimaanlegget. Går ikke vekk om jeg stopper viften .

Har denne ulyden jeg og (ulyd 2). noen som har peiling...?

Annet spørsnål: Kan en stille nivået/trykket på spylerne til lyktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...