Gå til innhold

Gruppekjøp på FK coilovers? Noen som er med på det?


e30sprova
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å kjøpe et set som ikke er TUV godkjent er som å kaste pengene i dass da hvis man skal ha bilen registrert og gåene på veien

Enig der. Har selv godkjent alle mine senkesett, for det trengs ikke mange mm senk før tviltilsynet blir nysgjerrige og vil titte litt i papirene dine. Ulovlige felger kan være enklere å kjøre rundt med, for det tar ikke mange min å bytte om på for en etterkontroll, men senkesett derimot.. You've got your work cut out for you then..

Ja TENK å må bruke 30-60 min på å bytte rundt, det må jo være helt forferdelig :lol: og politiet stopper deg aldri, er bare på EU kontroll de lurer, Politiet skal bare ta de som kjører 5km\t over fartsgrensen, så de trenger du ikke tenke på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja TENK å må bruke 30-60 min på å bytte rundt, det må jo være helt forferdelig :lol: og politiet stopper deg aldri, er bare på EU kontroll de lurer, Politiet skal bare ta de som kjører 5km\t over fartsgrensen, så de trenger du ikke tenke på :lol:

Så, hva med alle dem som ikke har en løftebukk i hagen, og/eller bor på steder hvor det faktisk blir utført tekniske kontroller på vegene?

F.eks på Notodden er det kontroller hver uke forskjellige steder. Og som et eksempel på hvor strenge dem er: dem som har ulovlig montert xenon (fjernlys, grøftelys, nærlys) blir automatisk politianmeldt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare kaste inn denne.

bilstein pss9 coilovere til e36

Dette er noe av de bedre coiloverene.

40mm stempel!!!!

Hva har FK??

12.000 kr NYTT i eske

92217804

Fredrik

fatter ikke at alle her inne overser dette pss9 kittet!?!?!? ](*,) grommeste du kan sette på bilen din! 12.000,- er billig! nypris er 20.000,- løp å kjøp! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi alle dere et vedlig godt tips, bestill på Ebay, i Usa eller GB eller for så vidt i Tyskland, skal selv bestille coiloverkit nå fra Usa 3500 inkl frakt, ikke no sjit. Og er du heldig så sklir det gjennom tolla. Bestiller fra GermanCarstyle, kit som er laget av V-Maxx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi alle dere et vedlig godt tips, bestill på Ebay, i Usa eller GB eller for så vidt i Tyskland, skal selv bestille coiloverkit nå fra Usa 3500 inkl frakt, ikke no sjit. Og er du heldig så sklir det gjennom tolla. Bestiller fra GermanCarstyle, kit som er laget av V-Maxx.

Om du finner coilovers til E30 til 3500,- er jeg veldig interessert i linken. Finnes ikke på ebay.com....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det står jo på koed å det da, du får 1000,- hvis du leverer inn gammel fjørbeina:) 7000,- med frakt og alt det der? :)

Hvorfor det egentlig?

Det vet jeg faktisk ikke :?

Det har med att det er vanskelig å få tak i nye fjærbein, så de trenger ditt gamle for å lage nye sett med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi alle dere et vedlig godt tips, bestill på Ebay, i Usa eller GB eller for så vidt i Tyskland, skal selv bestille coiloverkit nå fra Usa 3500 inkl frakt, ikke no sjit. Og er du heldig så sklir det gjennom tolla. Bestiller fra GermanCarstyle, kit som er laget av V-Maxx.

jaja, får høre hvordan du mener om det etter du har satt det på da: henne det er bra det, jeg vet ikke... noen andre som har prøvd de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...