Gå til innhold

Dynabel subwoofer og kondensator selges.


STian:)
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stian : Noen årsak til hvorfor du ikke har svart på hverken tekstmelding eller PM?

Dersom du ikke har fått det med deg så var subben knust og har gått i retur til Postens godssenter som skade...

CIMG1424.JPG

Dynabel Subber er jævlig baktunge og ramma er støpt. Knekker lett.

Pakk med membranen pekende opp. Og merk kassa godt med "DENNE SIDEN OPP" og evt "glass"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Jeg kjøpte en 12" dynabel multimagnet sub for noen mnd siden. Selvom den ble sendt i org trekasse hadde den delt seg på samme måte som du la ut bilde av.. Rettogslett SUPERdårlig kvalitet på disse elementene.. Jaa, de spiller godt HVIS du er så heldig at du ikke får det i 2 deler ved ankomst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet, har selv fått det bekreftet av dynabel.no at konstruksjonen er så som så. Men de argumenterte med at de derimot lufter godt og hjelper mot varmeutvikling.

Men for min del så ser det ut som at jeg kommer til å gå tilbake til produkter jeg har god erfaring med... JBL!

Uansett STian:) Det jeg egentlig prøver å få svar på er om du har kvittering på elementet dersom posten kommer til å kreve dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wabby, har sendt deg pm. Skade er alltid veldig dumt å kjedelig :\ Hvis jeg skal sende den siste subben skal jeg sørge for å pakke den anderledes, går også an å ta ut elementet og sende det hver for seg. Jeg hadde ikke hørt om noe lignende tidligere så var ikke i mine tanker om at den skulle knekke :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar fra posten idag :)

"Hei,

Posten tar ansvar for skaden på ovennevnte pakke.

Vi tilbyr deg erstatning for skaden på høyttaleren.

Vi trenger da kopi av faktura, eller kvittering som viser hvor mye du har betalt. Når vi betaler ut erstatning tar vi hånd om varen."

Sender de kvittering på kjøpssummen jeg ga til deg, så får vel igjen de pengene der tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...