Gå til innhold

Slett denne...


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

No fekk eg nettop vite att Politiet har og vert ute i Hyllestad å stoppa alle ¨Råne biler¨ der og, akkurat kva følgene blei veit eg ikkje enda.

Men det ser jo ut som om dette er omfattende på vestlandet etter kvart, muligens en tanke vekker for resten av landet og!!

Men hva er egentlig problemet ?... hva er det du vil frem til med denne tråden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er att politiet aldri lar oss vere ifred...!!

Poenget med tråden er jo att eg vil høre folkets meininger om akkurat dette...

Kan du gi oss 3-4 objektive grunner til at politiet ikke ønsker å la dere få være i fred og således hvorfor politiet neppe kommer til å endre praksis selvom dere klager ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er jo slik at "rånemiljøet" er ei gruppe som ofte har en større sannsynlighet for å ha modifisert bilane sine på en eller anna måte uten godkjenning.Er vel derfor politiet sikter seg inn på desse,ilag med BT.

Som nevnt ovenfor,er enig med at de som har jalla-mekk løsninger fortjener å bli tatt mht sin egen og ikkje minst ANDRES sikkerhet,slike biler bør fjernes fra trafikken!

Men kan jo skjønne frustrasjonen til de som har en litt spesiell bil,eller som er i dette miljøet,og som blir stoppa gjentatte ganger og blir mistenkt for noe hele tiden sjøl om dei faktisk har lovlig bil.

Lite morsomt det...

Eg var i Hyllestad 2 ganger igår,men såg ingen kontroller,var der rundt kl 15 og igjen klokka 1730.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du knekker tommelen i ræva når du kjører da er du MANN

Å kalle seg Josef Mengele, med adresse Auschwitz :roll: , synes jeg forøvrig ingenting om.Hvis du har planer om å være aktiv på forumet her vil jeg gjerne be deg å bytte nick. :roll:

Henger meg på den ja!

Utfra kommentarene og nicket er ikke denne kroppen gammel nok til å ha satt seg bak et ratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Statens Vegvesen snart får fullmakt til å ta stygge rånebiler ut av trafikken. Spoilere, "bodykit" og klistremerker er det teiteste jeg ser når jeg er ute i trafikken.

DSC00250.JPG

Stakkars Opel Vectra coupe (Calibra).

Hva som er stygt er jo en smakssak. Blir for dumt om de skal kunne avskilte biler bare fordi dem har vinge eller klistremerker, eller fordi du synes dem er teit. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har visst blitt satt i gang i Østfold og, kompis av meg fikk visning på sin nybygde Opel Astra i går, den er hvit med svart tak og div japse plast, større bremser og nytt understell (forbedret) og litt stor eksos 3" og med 2L 16V motoren, så han sliter nå ettersom bilen ikke er godkjent med denne motoren.

Men dette er ett skikkelig bygg som er bygd helt fra bunnen av og alt er bygd for og bli godkjent men har ikke penger til og få det gjennomført enda. Ikke mye trimming bare en liten chip og annen bensinpumpe så ikke det store og hoppe i taket for, så pass dere om dere har oppsiktsvekkende biler !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hater folk som ikkje tåler att folk modifiserer bilene sine med litt klistermerker og plast osv, kva er problemet? Om man ikkje liker det trenge man ikkje gjere det sjølv da. som regel er vel dette sjalusi fordi man ikkje har økonomisk kapasitet eller en IQ på 50, akkurat nokk til å opne ei dør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Statens Vegvesen snart får fullmakt til å ta stygge rånebiler ut av trafikken. Spoilere, "bodykit" og klistremerker er det teiteste jeg ser når jeg er ute i trafikken.

DSC00250.JPG

Stakkars Opel Vectra coupe (Calibra).

synes ikkje denne såg så ille ut eg..!

syns den ser bedre ut en originalen hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta var i sarp ; b

fikk bare beskjed om at den bilen skal på visning! punktum finale !

I dette tilfellet syns eg Biltilsynet kan sju litt rundt hjørna, i og med att alt er forsterka i henhold til motor ettersom eg forstod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...