Gå til innhold

Slett denne...


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg har faktisk ikkje hatt noke særli problem med politiet i førde...mange blikk fra purkebilene av og til. Men aldri blitt stoppet uten særli grunn. En bil eg hadde (skal ikkje si hvilken bil det var), det meste var "ulovlig", hjul som stakk ut, sota vindu rundt heile, streamer i halve frontruta+++ vart stoppa når eg hadde kjørt uten skilt framme i 5 mnd. (med vilje) fikk bot for manglende skilt. Sjøl om dei kunne gitt meg bot for belte og grøftelys. Men dei skulle være litt snille med meg sa dei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel når det gjelde kjøringa i førde e det faen å me på tide politiet viser seg! stoppe folk og styre synes jeg lite om.. men at de burde være mere synli ja takk! Ingen her inne vel som kjører rød e30 i førde med turbo? og mest troli var det veltebur i bilen og.. Om vedkommende er her så kan han kanskje dele følelsen han hadde i det han tok drag race forbi nor cargo i førde og snudde for så å dra på mot nor cargo igjen.. Stod visst plutseli ein sint lastebilsjåfør i veien der?

Jeg kjører selv både hardt og breit.. Men hold dere til helvette på øde plass.. industri området i førde er ikke øde! men rett strekket oppe på bringeland er gulle godt til slikt på natta! har selv vært nede på bringeland med m3n og sett hva den klarte.. halv 4 om natten toppet den 240.. Komplett idioti og prøve etter en vanlig vei.. Men synes den plassen der blir bedre enn et industri område klokka 6 om kvelden.. :twisted:

Er no komplett idiot med 240 på langeland(rekna med da var det du mente) halv 4 om natta og :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har faktisk ikkje hatt noke særli problem med politiet i førde...mange blikk fra purkebilene av og til. Men aldri blitt stoppet uten særli grunn. En bil eg hadde (skal ikkje si hvilken bil det var), det meste var "ulovlig", hjul som stakk ut, sota vindu rundt heile, streamer i halve frontruta+++ vart stoppa når eg hadde kjørt uten skilt framme i 5 mnd. (med vilje) fikk bot for manglende skilt. Sjøl om dei kunne gitt meg bot for belte og grøftelys. Men dei skulle være litt snille med meg sa dei....

Altso, politiet i Førde HAR VERT greie, men no tar dei heilt av etter det eg høyre. No kan det ver att kilden eg har det ifra overdrive ein del da siden eg ikkje er blitt stoppa enda, 2 dårlege bakdekk, overdreven lyd i eksos og streamer i frontruta...( den er på vei av )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

politifolk er sånne som blei mobba som barn og hadde stortsett ingen venner,så i voksen alder så skal dem ta igjen for det at dem aldri fikk være med på noe gøy.så det er bare og stenge igjen pansera og låse bilen inne folkens.

Bøye ikkje meg i støvet :)

Eg stakk av fra sivilen her om dagen, dvs ikkje nokke politi jakt med blå lys og sånn...Det gadd dei heldigvis ikkje, men dei ville tydlegvis stoppe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

up stoppa meg sist fredag, hadde sot rundt + i frontrute og sota lykter bak.

så da tok di skiltene mine +att jeg ble anmeldt! hehe=) sku tru att jeg hadde kjørt over ungen hans ell no!!! jævla up!!!!!!!!!!!

Hmm, kan dei avskilte deg pga sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg lars.. gleder meg til sommern :D skal jeg kjøre fra dem :D PÅ E6 :) så skal de få se hva en god gammel BMW duger til!

Da går det sikkert et lys opp for politiet og plutselig forstår de at alle med gamle BMW er fullstendig harmløse og aldri nødvendig å stoppe.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel når det gjelde kjøringa i førde e det faen å me på tide politiet viser seg! stoppe folk og styre synes jeg lite om.. men at de burde være mere synli ja takk! Ingen her inne vel som kjører rød e30 i førde med turbo? og mest troli var det veltebur i bilen og.. Om vedkommende er her så kan han kanskje dele følelsen han hadde i det han tok drag race forbi nor cargo i førde og snudde for så å dra på mot nor cargo igjen.. Stod visst plutseli ein sint lastebilsjåfør i veien der?

Jeg kjører selv både hardt og breit.. Men hold dere til helvette på øde plass.. industri området i førde er ikke øde! men rett strekket oppe på bringeland er gulle godt til slikt på natta! har selv vært nede på bringeland med m3n og sett hva den klarte.. halv 4 om natten toppet den 240.. Komplett idioti og prøve etter en vanlig vei.. Men synes den plassen der blir bedre enn et industri område klokka 6 om kvelden.. :twisted:

Ka i hælvette er det du prater om ? Måkje tru du er den einaste lastebilsjåføren som kjører rundt å ser masse "galskap".. eg har blandt anna hatt mangen tura til ålesund og har sett MASSE idiotkjøring der oppe og.. blandt anna en sølvgrå e36 coupe som "drifta" midt på lyse dagen med MASSE trafikk i rundkjøringane ved Moa.. E34 m5 touring med knekt bakfanger som bare hang HELT på halv 8.. så ikkje kom her og sei att Førde ligger over snittet på griskjøring eller rusjne biler..

Ja eg kjenner eieren av den røde e30'n med turbo og veltebur, han er godt over 30 år gammel, og bruker bilen som hverdagsbil til og fra jobben, så er ikkje noke "høglydt rånebil som blir piska fra oppstart, til bilen blir stoppa"

Og er masse hjort langelangeland så 240 der oppe er like risky som det er dumt å flate fjøla på eit industriområde, ja øyrane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel når det gjelde kjøringa i førde e det faen å me på tide politiet viser seg! stoppe folk og styre synes jeg lite om.. men at de burde være mere synli ja takk! Ingen her inne vel som kjører rød e30 i førde med turbo? og mest troli var det veltebur i bilen og.. Om vedkommende er her så kan han kanskje dele følelsen han hadde i det han tok drag race forbi nor cargo i førde og snudde for så å dra på mot nor cargo igjen.. Stod visst plutseli ein sint lastebilsjåfør i veien der?

Jeg kjører selv både hardt og breit.. Men hold dere til helvette på øde plass.. industri området i førde er ikke øde! men rett strekket oppe på bringeland er gulle godt til slikt på natta! har selv vært nede på bringeland med m3n og sett hva den klarte.. halv 4 om natten toppet den 240.. Komplett idioti og prøve etter en vanlig vei.. Men synes den plassen der blir bedre enn et industri område klokka 6 om kvelden.. :twisted:

Ka i hælvette er det du prater om ? Måkje tru du er den einaste lastebilsjåføren som kjører rundt å ser masse "galskap".. eg har blandt anna hatt mangen tura til ålesund og har sett MASSE idiotkjøring der oppe og.. blandt anna en sølvgrå e36 coupe som "drifta" midt på lyse dagen med MASSE trafikk i rundkjøringane ved Moa.. E34 m5 touring med knekt bakfanger som bare hang HELT på halv 8.. så ikkje kom her og sei att Førde ligger over snittet på griskjøring eller rusjne biler..

Ja eg kjenner eieren av den røde e30'n med turbo og veltebur, han er godt over 30 år gammel, og bruker bilen som hverdagsbil til og fra jobben, så er ikkje noke "høglydt rånebil som blir piska fra oppstart, til bilen blir stoppa"

Og er masse hjort langelangeland så 240 der oppe er like risky som det er dumt å flate fjøla på eit industriområde, ja øyrane...

Du skjønna det Jørgen att han der er sikkert berre sur fordi han ikkje veit kva ei dyse er så han kan holde på sånn sjølv:)

Og en ting til, eg har passert 3 hjorter på vegen i år med god margin fordi eg holde 70-90 for.eks fra Førde til Naustdal eller fra Naustdal og opp i dalen, folk kan no faen ikkje klage vist eg drar ræva litt ut i en rundkjøring når det ikkje er en bil innen 100meters omkrets...Blir så irritert på sånne gamle grinebitere...! Han har sikkert vomb og ilt i ryggen pga lastebilyrket sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MASSE politi ute i dag, både sivil og uniformert. Naboen hadde en volvo sivilbil etter seg å mått punge ut med 6500... De ville i tillegg klippe skiltene for bilen skulle vist ha vært inne på eu-godkjenning. Han fikk inkalling for et par dager siden. Å bilen har ikkje vært i norge i to år enda...men de stod på sitt. Til slutt blei dei me han heim så dei fikk sjå innkallinga til eu-kontroll. Først da ga dei seg... Snodige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...