Gå til innhold

Spørsmål ang. ny bilkjøp (318is)


alex_89_p
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har sett på to bmwer nå. Begge er 318is, den ene har gått 270 000km (-92) den andre har gått 230 000km (-94). Jeg lurer på om dette er mye for disse bilene? Begge har blitt stelt godt med virker det som. Lurer på om noen kunne fortalt meg litt om isen er en bra motor, og hvordan disse bilene holder generelt.

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde

La meg link til begge to.

Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, beklager.

Ingen som kan hjelpe meg? Bedre? :)

Jeg er absolutt ingen autoritet på disse bilene, men jeg fikk plutselig mye mer lyst til å hjelpe deg.:)

Kombinasjonen klimaanlegg og takluke som du finner på den nyeste bilen, er virkelig kjekk, og noe du ikke finner ofte nok på biler til salgs.

Spørsmålet med akkurat denne bilen er kanskje hvorfor den selges billig, jfr. bruken av ordet "kupp".

På den andre bilen ville jeg først og fremst sjekket kvaliteten på rustreparasjonene som er utført - det hjelper lite hvor gode de tekniske komponentene er hvis rusten dukker opp igjen etter en liten stund.

(Hvis du er spesifikt ute etter råd om motoren i 318is, ville jeg kanskje vurdert å endret overskriften litt, og gjøre problemstillingen litt tydeligere; tatt bort ordet "spørsmål", og flyttet 318is ut av parentesen og lengre framover i tittelen. :) )

Lykke til med bilkjøpet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, beklager.

Ingen som kan hjelpe meg? Bedre? :)

Jeg er absolutt ingen autoritet på disse bilene, men jeg fikk plutselig mye mer lyst til å hjelpe deg.:)

Kombinasjonen klimaanlegg og takluke som du finner på den nyeste bilen, er virkelig kjekk, og noe du ikke finner ofte nok på biler til salgs.

Spørsmålet med akkurat denne bilen er kanskje hvorfor den selges billig, jfr. bruken av ordet "kupp".

På den andre bilen ville jeg først og fremst sjekket kvaliteten på rustreparasjonene som er utført - det hjelper lite hvor gode de tekniske komponentene er hvis rusten dukker opp igjen etter en liten stund.

(Hvis du er spesifikt ute etter råd om motoren i 318is, ville jeg kanskje vurdert å endret overskriften litt, og gjøre problemstillingen litt tydeligere; tatt bort ordet "spørsmål", og flyttet 318is ut av parentesen og lengre framover i tittelen. :) )

Lykke til med bilkjøpet. :)

Den første bilen har rust i hjulbuer, og han "K.I" har fått noen misfornøyde kunder har jeg lest på BF. Den andre bilen virker i god stand. Skal dra og se på den idag så da får vi jo se hvordan det går. Er ikke bare ute etter råd om motoren, men 318is generelt. Om det står forskjell på 318is kontra en 320 eller en kanskje en 318. Men takker for svar! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...