Gå til innhold

Hvite Automote bmw'en


B_haugland
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med en tøff bil :) Håper du tar bedre vare på den enn forrige eier gjorde. Bra at du bytter interiøret. Det var liksom den eneste som manglet :) Har du no planer om å tette åpningene imellom hjulbrønn og dører? Har sett bilen et par ganger og synes det så litt merkelig ut, da resten av jobben virker så gjennomført :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil!

Syns bare det er synd at du legger den ut her 25 minutter etter at du har sendt den inn til månedens bil. Det har jo ingen hensikt for meg å legge den ut som månedens bil nå som du allerede har lagt ut info og akkurat de samme bildene selv.

her kan du bare være forberedt på å få masse negativ kritikk fra en del som hater alt automote har gjort!

Den eneste som har kommet med noe negativt bullshit her til nå er deg. Hva er vitsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil!

Syns bare det er synd at du legger den ut her 25 minutter etter at du har sendt den inn til månedens bil. Det har jo ingen hensikt for meg å legge den ut som månedens bil nå som du allerede har lagt ut info og akkurat de samme bildene selv.

her kan du bare være forberedt på å få masse negativ kritikk fra en del som hater alt automote har gjort!

Den eneste som har kommet med noe negativt bullshit her til nå er deg. Hva er vitsen?

¨

Kansje fordi at det er flere her inne som ikke liker det automote gjør?

Hva som var negativt med det Jørgen skrev? Synes det var flere positive ting som stod i innlegget hans jeg.

Stått opp med feil fot i dag Gunnar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kan du bare være forberedt på å få masse negativ kritikk fra en del som hater alt automote har gjort!

Den eneste som har kommet med noe negativt bullshit her til nå er deg. Hva er vitsen?

har ikke kommet med noe negativt, men sa at det kommer sikkert til å skje. Du vet selv at det er mange her inne som begynner å klage med en gang de ser noe det står automote på. Har selv hatt bil derifra så er ikke noe negativt om dem 8) Så klart er det noen som ikke liker å noen som liker, ærlig sak det, men det jeg har lest om tråder fra automotebygg har alltid blitt til en diskusjon om de kan bygge biler eller ikke. ( Noe du sikkert mener jeg har startet her, men som ikke var hensikten )

Synes personlig at det meste som kommer fra Automote er fete biler, da de tøyer grensene og utfordrer på en del ting som gjør at det blir spesielt.:)

Sorry OT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir alltid litt amper stemning i disse trådene med automote biler...

mange som ikke liker de, og det er jo greit det. men de fleste av oss lar være og kommentere det om det er tilfelle, eller trekker frem det som er tøft med bygget.

(slik som jeg gjorde noen innlegg over;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en råfeit E46! :D

Selv ville nok jeg ha gått for en mer original polizei look på bilen, selv om jeg på langt nær synes denne blir harry eller "feil". Bilen er råfeit, og hjulene er helråe! Liker også at du tar det "helt ut" å bytter interiør på bilen til M3.

Det eneste jeg ville ha byttet ut på denne bilen er sideskjørtene. Jeg synes de ser for "hissige" ut i forhold til resten. Kan hende det er bildene som lyver her, men jeg tror det ville blitt penere med noen sideskjørt som er mer diskret.

Ta godt vare på bilen, den er allerede unik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojoj... dette var ikke feil :D synes ikke alle automotebilene er like fine, mn denne var lekker. Er ikke helt på nett med bad-look panseret, men det er vel blitt automote-varemerket, så det må vi vel bare godta :lol:

Og felgene er helrå 8) !!

-veldig fine bilder også! :D

Takker :D er en acoupe inn på forumet hær som har tatt bildene btw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...