Gå til innhold

Min 93 525i


Torst1
 Share

Anbefalte innlegg

nei, du har faktisk rett i at det ikke er rondell ;p

Var på tevo å bestillte 4stk rondell 58 felger, de sa at de visse hvordan de så ut og at det ikke var noe problem.

Så et par dager senere så satte jeg igjen bilen på tevo før jeg dro på jobb så de skulle bytte til jeg var ferdig på jobb igjen.

Når jeg kom tilbake så var det disse felgene de hadde satt på :?

Merket er TSW tror jeg.

Men jaja, synes felgene er fine fordi jeg, selv om jeg helst skulle hatt rondell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kjøpe meg nye lykter hele veien rundt nå, men klarer ikke å bestemme meg for hvilke baklykter jeg skal ha :?

Skal ha sota lykter foran, sorte blink osv, det har jeg bestemt meg for. Å da tenkte jeg at det passet best med slike;

0pxjh70g8uaffngt7awj.jpg

Men synes disse er veldig pene også

148ifhen3gwsqu68159l.jpg

Kom med meningene deres, jeg klarer ikke å bestemme meg! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Lenge siden denne tråden har blitt oppdattert nå..

Siden sist har jeg (med hjelp fra J.Hofstad) montert stor kjørecomputer og i dag fikk jeg en pakke i posten fra Koed :D

ke5oqm31dn0d3wq6wpxw.jpg

iah3oiz4eebfa49xysm4.jpg

- Sorte Hella lys

- Grå/mørke blink foran

- Sorte sideblink

- Senterkopp med bmw merke til felgene.

Skal monteres i morgen, gleder meg til å se resultatet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lenge siden jeg har oppdatert tråden min nå.. Har nylig montert shadowline lister og Hella lyktene på posten over her, ble veldig fornøyd med resultatet:D

Det neste på listen nå er at den skal igjennom eu kontroll, og det tror jeg vil gå bra. Småting som stramming av håndbrekk osv kommer sikkert, men ikke noe alvorlig håper jeg:)

Men er usikker på om jeg skal koste på bilen så mye mer, siden den har gått 310 000 nå. Den er i bra stand, for all del! Så å si 99% rustfri, ingen ulyder fra motor, går fint og starter lett, ingeting å klage på. Har stelt bra med den siden jeg kjøpte den, byttet alt av oljer/filtre osv.

Noen som har noen meninger? Dumt å bruke mye penger på en bil som har gått over 300 000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil. 300k er ikke mye vist den blir stelt med og ikke kjørt alfor hardt, ev overhale el bytte til en motor me mindre km stand. foringer og slikt må sikkert byttes om du kjøper en med mindre km stand. ellers så ser jeg at du har handlet felger på tevo og fått feil. og det forundrett meg ikke, tevo på stjørdal er den største møkka bedrifta jeg vet av. aldri mer om jeg setter min fot inn der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Den bærer ikke preg av at den har blitt herjet med eller lignende. Jeg har vært inne på tanken med motorbytte, men det blir det ikke noe av med det første, siden motoren som står i funker fint enda. Men senere kan det kanskje være et alternativ ja, hvem vet.

Enig med deg, ble ikke fornøyd med Tevo etter den handelen. Servicen er heller ikke så mye å skryte av. Ble nokk den siste gangen jeg handlet der ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...