Gå til innhold

"Nøstbakken`s" e36 Coupe. Til Salg !!


Nøstbakken
 Share

Anbefalte innlegg

Helt sant det du sier der..

passer nok best med ein vinge så ikkje er så dominerende..

Planen er jo full m-tech.

har m3 side sjørt og m-lister som ligger hjeme og venter på meg.. er ute på båt nå.

Bilen skal være ganske clean. ikkje nok harry . da passer det seg vel ikkje med gt vingen ..

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg tror det vil bli veldig bra! gleder meg til bilder av resultatet. du får se om du evnt blir inspirert av måten M3 speilene mine er lakket. lakkert kappe og ulakkert speilfot. litt uvanlig, men passer fint med bilen sammen med de svarte listene...

vil nok ikke si at GT vingen er harry. den er jo egentlig en originaldel, men noen ting passer kun når det er komplett. som f.eks. komplett m3gt optikk. blir spennende dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

harry er vel feil ord.. er sant det. Men noko i ein mindre dimensjone blir nok best..

Liker måten du har lakket speila.

Kommer til å gjøre slik som du har gjort..

Den svarte plasten er ein fin touch på e36.

berre ei veke til eg kommer heim fra sjøen nå..

kommer nok til å bestile xenon til kjøre lysa vertfall..

gt spliters må vel komme på plass + litt senking .. 40\20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin bil du har! Lik farge som bilen min :D

Jeg synes ikke bilen min har gått langt med sine 132000 km, men må se meg slått her :P Det var utrolig lav kilometer du hadde på denne!

Det viser seg jo også igjen på bildene av bilen din. Ser utrolig pen ut! Og modsene du har gjort og skal gjøre virker fornuftig! Stå på :)

Lykke til videre og ta vare på denne flotte bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin bil du har! Lik farge som bilen min :D

Jeg synes ikke bilen min har gått langt med sine 132000 km, men må se meg slått her :P Det var utrolig lav kilometer du hadde på denne!

Det viser seg jo også igjen på bildene av bilen din. Ser utrolig pen ut! Og modsene du har gjort og skal gjøre virker fornuftig! Stå på :)

Lykke til videre og ta vare på denne flotte bilen!

Takk for det.. Liker km standen på bilen.

Men ka vel si at din 132000 km er jo ikkje masse til å være desse bilene, etter som dei er jo sjukt populære biler.

Men du skal ha masse skryt av bilen din ser støken og clean ut.. Pass godt på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt ///Mysild. Enehersker i eget rike, og almektig konge som bestemmer hva som er fint og ikke. Og de som syntes noe annet syntes feil :P

jepp... sånn er det med de som liker orginaldeler til bmw, og ikke noe mellomløsninger ;-)

har funnet ut at jeg skal begynne å være mer spydig, og kommentere på en mer jævlig måte... alle andre gjør det jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 liste er flekt av pga han som blanda lakk til meg blanda så dårligt.. Heilt feil nyanse..

Men eg syns nå e46 lista er pen..

Kommer ein gt 2 vinge sikkert med tida..

Må jo tilfredstille Mysild.. :D

gt2? jeg liker gt jeg... hehe... spinx og rabies som snakker om gt2 :-P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...