Gå til innhold

M5 motor///SOLGT!


Marius_e30
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Marius kjøpte denne motoren av meg. Synd at ikke prosjektet ditt blir realisert.

Kan opplyse om at denne motoren kommer fra en meget velholdt bil med bare 1 eier. Har selv sett karosseriet og interiøret. Han jeg kjøpte motoren av kjørte bilen i 3 uker før den ble slaktet. Han sa motoren gikk helt fint. Dette er ikke en grisekjørt motor.

Motoren her kan jo settes inn i både e30,28,34 og 32. Dette er en motor i veldig bra stand. Og km.standen er garantert.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eirik viste: ja det var virkelig synd, hadde noen små forhåpninger om å få godkjent dette, men etter nyttår kom det nye regler som forbød endring av akselvekter, nok et fint påfunn fra bt sin side, så da er det bare å finne på noe annet å putte nedi;)

Litt OT men hvor har du det fra att det blir forbudt med endring av akselvekter? Finnes det noe fakta om dette på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også snakket med BT Trondheim om dette og de mener de skal klare å godkjenne min e30 M3 med samme motor som du har hvis jeg skaffer TÜV papirer i tilegg så har jo Alpina levert E30 med sånn motor.

Uansett lykke til med salget 8)

ja, da har du flaks med ditt BT;), men var det ikke Hartge som lagde noen versjoner med b36 maskina?(hartge h36?), isåfall så står ikke bmw bak hartge som de gjør med alpina.

uansett lykke til med godkjenning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...