Gå til innhold

Solgt! E30 CAB MATTESETT


stfoer
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heeeei.. bilde av interiøret mitt jo ;)

hvor mye for greenstuff klosser?

og denne forstod jeg ikke helt......

"9. Alpina oljelokk til oljefilter. Med 2 uttak for ekstrainstrumenter (brukt passer til mane motorer)."

Hvilken motorer passer den? m50?

Hallo.

Greenstuff hadde tenkt 500 + frakt, men er åpen for forslag.

Oljelokket passer til alle BMW motorer som har oljefilter som står inni oljehus, ikke utenpåliggende oljefilter som skrues på.

okå... og der kan man koble på f.eks oljetemp.måler og oljetrykk da kanskje? prisantydning da?

jeg kjøpte orginale Biltema-klosser jeg ;) trengte klosser rimlig kjapt, så jeg trenger ikke lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeeei.. bilde av interiøret mitt jo ;)

hvor mye for greenstuff klosser?

og denne forstod jeg ikke helt......

"9. Alpina oljelokk til oljefilter. Med 2 uttak for ekstrainstrumenter (brukt passer til mane motorer)."

Hvilken motorer passer den? m50?

Hallo.

Greenstuff hadde tenkt 500 + frakt, men er åpen for forslag.

Oljelokket passer til alle BMW motorer som har oljefilter som står inni oljehus, ikke utenpåliggende oljefilter som skrues på.

okå... og der kan man koble på f.eks oljetemp.måler og oljetrykk da kanskje? prisantydning da?

jeg kjøpte orginale Biltema-klosser jeg ;) trengte klosser rimlig kjapt, så jeg trenger ikke lenger :)

Det er riktig, du kan koble til ekstra instrumenter. Koed tar 1250 så jeg tenkte 750.

Jeg hører fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
HEi.. lurte på det alpina emblemet jeg kjøpte av deg.. hva er best for og feste noe slikt med? hmm 2komp lim? eller er det noe som er anbefalt..? :D

Dobbelsidig tape for emblem. Du får den i karosseri dele butikker, eller du kan spørre på et karosserivrksted om de kan avse noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...