Gå til innhold

Har kjøpt meg 05 525D E60. Bilder og info


Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med fin bil!

Shadowline og m-pakke er aldri feil, så det må du få på :)

Har den aktiv styring og dynamisk stabilitets program? Hørt at det er bra greier!

Takker.

Aktiv styring har den, men tror ikke den har sånn dynamisk demping. Må si jeg ikke merker noe av den aktive styringen, men skal visst være fint :)

kjennern

InnleggSkrevet: Lør Sep 13, 2008 00:35 Tittel:

Pent Smile Savner du M5'en?

Egentlig ikke. Går mer enn bra nok denne her, og forbruket er bare helt sinnsykt. Gikk jo fort 20kr for hver gang jeg ga på med m5'en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med en fin bil..

men hvorfor ikke automat?

Takker.

Fordi jeg ikke liker automat. Mye morsommere med manuell. Sekserdieselen til bmw er ikke som andre dieselmotorer. Denne har bra dreimoment fra 500RPM, til 5000. Er ikke som andre dieselbiler at den drar fra 1700-2500. Har egentlig veldig lik kjørestil som jeg hadde med m5'en. Ligge på 1000-1500RPM, og bare å gi gass hvis man trenger det. Drar veldig godt, men kan ikke sammenlignes med draget i m5'en da. Men dreimomentet kan absolutt sammenlignes.

Nå blir det kanskje til at jeg må selge denne bilen og kjøpe meg en bil til 30-50.000kr. Har funnet et perfekt hus til meg og madamen med renoveringsbehov, så har vært i banken og gitt et bud på det, så får jeg tilslaget, blir det hus istedet for bil gitt... Litt kjipt ettersom jeg har hatt bilen i kun litt over en uke.

Steffan C: Fattern har kjøpt seg 75 3.0CSI, så kommer nok med den på Våler istedet. Morsommere det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffan C: Fattern har kjøpt seg 75 3.0CSI, så kommer nok med den på Våler istedet. Morsommere det :)

Oioi, en skikkelig klassiker.. Blir morro å se :D .

Det er en skikkelig morsom bil altså. Sitter skikkelig høyt, og det låter noe alle steder. Utrolig fin lyd og den går noe fælt egentlig! Trodde ikke den gikk så bra. Gleder meg til å se bilen din også på Våler. Kjøre litt på bane eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...