Gå til innhold

Fy faan kunne drept de folka her!!


OLEZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Å fy faen :evil:

Første gang jeg har kjent at jeg ble skikkelig forbanna av å se noe på pcen.. Når den stakkars kengeruen datt i bakken der på slutten tente det i bunn! Måtte skru av :mad: At folk i det hele tatt klarer å se humoren i noe slikt er ufattelig.

Det hadde ikke vert mye nåde overfor de folka der gitt! :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett feigt å slå og sparke forsvarsløse dyr..

Men har sett verre enn det der. B.l.a. dyr som blir slaktet levende :shock: tror den videoen av det har blitt linket her før..

Han duden får sikkert juling av alle andre han har prøvd og fighte mot, så da var dette siste utvei :? En stakkars (og mulig skadet?) kenguru.

Forbanna møkkafolk, skulle gitt hva som helst for å få gitt disse folka en omgang med diverse golfkøller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syke greier dette ja,men det gikk ett program på tven i går kveld husker ikke om det var t2 eller hva det var, men der solgte foreldrene sine barn for ca 250 nkr, når di var 5-6 år gammle som slaver heldigvis, der di var med på fiske, og gikk det ikke fort nokk fikk di piskeslag, syk verden vi lever i, her sutrer vi om vi ikke får gratis overtidsmat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fafo da.. eg som akkurat hadde fått dette kengurubilde ut av hodet mitt så dukker det opp igjen her.. ikkje det at eg orket å se filmen en gang til, men fy faen eg sleit med å få sove den natta etter eg såg klippet.. låg bare å irriterte meg over de helvetes idiotene som sikkert er født med for lite kromosoner i skallen!

Håper de brenner i helvete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...